Vi som kommit på någon

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag knullade en tjej på en efterfest en gång hos en kompis i hans säng och då vi var klara första gången gick hon ut i vardagsrummet och där satt han och tokrunkade och hade lyssnat på oss medan en annan kompis sov på soffan bredvid honom! Synd att han inte vågade fråga om han fick kolla på! Hon kom in och berättade att hon hade kommit på honom och så knullade vi igen så han kunde avsluta medan han lyssnade!
 

Emmy

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har kommit på mina föräldrar både med onani och sex flera gånger. inte så konstigt för de knullar eller onanerar morgon som kväll även om vi är vakna och de bryr sig inte så mycket om det. Sex är grunden till vår existens säger de.
Både jag och mina syskon har också blivit upptäckta på samma sätt. Inte så värst pinsamt heller tycker jag.
 

Jinhou

Medlem
Kön
Man
Har kommit på när min bonusdotter onanerat, råkade kliva in på hennes rum för hon behövde stiga upp för vi skulle iväg. Då låg hon i sängen och njöt för fullt. Jag bad om ursäkt och sa bara "när du känner dig klar och färdig måste du komma ner och äta frukost innan vi ska åka. Vi har pratat om det sen och jag bad henne så mycket om ursäkt.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har kommit på min pappa och styvmamma min kusin. Min styvsyster har jag inte sett men hört henne stöna. Har själv blivit påkommen några gånger även om jag försöker var diskret. Fast vet inte om det är pinsamt mer helt normalt de flesta gör det, och nästan inte alla har nog testat.
 

Runkel

Aktiv medlem
Kön
Man
Delade hotellrum med en polare förra sommaren och hörde tydliga smackanden från kuk och förhud tillsammans med tung andning från badrummet. När han kom ut var han ganska rosig om kinderna;) Det var jag också. Tokrunkade själv i sängen samtidigt och la satsen i kallingarna innan han var klar.
 
D

Deleted member 26814

Gäst
Jag har, flera gånger, kommit på folk som runkar/pullar/knullar när jag gått i dynorna på Östra Stranden i Halmstad...
Å andra sidan är det ju det som är hela grejen...att någon kollar.
Det finns många sköna voyeur- runk att berätta om...runk som, i vissa fall, har utvecklats till fantastiska sexupplevelser.:p:p:p
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har kommit på min moster och morbror. Kom över till dem skulle kommit nästa dag men kom lite tidigare. Tittade in genom fönstret morbror låg i sängen med ett jättestånd moster höll på att klä av sig.
Morbror började runka och moster började smeka sig mellan benen jag var i början av tonåren så se rakt in i mosters slida gjorde mig väldigt upphetsad. Morbror grymtade till och sprutade över mosters bröst, du kom även jag i min brallor. Någon minuter senare började moster stöna och skakade till. Efter någon minut började om igen men denna gång ett normalt samlag, jag kom två gånger till.
Min styvmamma lärde min lillasyster hur en kvinna skall onanera, min lillasyster hade aldrig fått orgasm. Mamma visade henne att det var klitorisen som var mest känslig.
Lillasyster lärde sig snabbt kom för mamma sade min styvmor, var ju inte hennes biologiska mamma våran biologiska mamma hade avlidit i cancer. Men när pappa gifte om sig fick vi en ny mamma.
Min lillasyster kom snart sedan visade mamma och det onanerade tillsammans.
Mamma sade berätta aldrig det här för någon, men tror även att du din storebror luktar på dina trosor. Jag såg honom i sommars med min baddräkt under näsan replikerade min syster, han skulle nog sprutat men hade nog inte tillräckligt gammal. Min mamma sade nej kanske inte men nu, har jag upptäckt en del fläckar och vet vad det är. Lite sjuk och äckligt mina trosor men kanske också en komplimang.
Jag smög in på mitt rum detta gjorde att jag slutade lukta på min syster trosor.
Men finns andra trosor och baddräkter jag sniffat på.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag har kommit på mina föräldrar både med onani och sex flera gånger. inte så konstigt för de knullar eller onanerar morgon som kväll även om vi är vakna och de bryr sig inte så mycket om det. Sex är grunden till vår existens säger de.
Både jag och mina syskon har också blivit upptäckta på samma sätt. Inte så värst pinsamt heller tycker jag.
Nej bara underbart och naturligt!
 

Trossniffaren1423

Aktiv medlem
Har kommit på min moster och morbror. Kom över till dem skulle kommit nästa dag men kom lite tidigare. Tittade in genom fönstret morbror låg i sängen med ett jättestånd moster höll på att klä av sig.
Morbror började runka och moster började smeka sig mellan benen jag var i början av tonåren så se rakt in i mosters slida gjorde mig väldigt upphetsad. Morbror grymtade till och sprutade över mosters bröst, du kom även jag i min brallor. Någon minuter senare började moster stöna och skakade till. Efter någon minut började om igen men denna gång ett normalt samlag, jag kom två gånger till.
Min styvmamma lärde min lillasyster hur en kvinna skall onanera, min lillasyster hade aldrig fått orgasm. Mamma visade henne att det var klitorisen som var mest känslig.
Lillasyster lärde sig snabbt kom för mamma sade min styvmor, var ju inte hennes biologiska mamma våran biologiska mamma hade avlidit i cancer. Men när pappa gifte om sig fick vi en ny mamma.
Min lillasyster kom snart sedan visade mamma och det onanerade tillsammans.
Mamma sade berätta aldrig det här för någon, men tror även att du din storebror luktar på dina trosor. Jag såg honom i sommars med min baddräkt under näsan replikerade min syster, han skulle nog sprutat men hade nog inte tillräckligt gammal. Min mamma sade nej kanske inte men nu, har jag upptäckt en del fläckar och vet vad det är. Lite sjuk och äckligt mina trosor men kanske också en komplimang.
Jag smög in på mitt rum detta gjorde att jag slutade lukta på min syster trosor.
Men finns andra trosor och baddräkter jag sniffat på.
Hej
Är du fortfarande här? Detta inlägget är ju ett år gammalt.
Härlig berättelse om när du såg din moster.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Delade hotellrum med en polare förra sommaren och hörde tydliga smackanden från kuk och förhud tillsammans med tung andning från badrummet. När han kom ut var han ganska rosig om kinderna;) Det var jag också. Tokrunkade själv i sängen samtidigt och la satsen i kallingarna innan han var klar.
Det är ju när man "I princip kommer på varandra" så här som möjligheten finns att "öppna upp" som runkkompisar.
 

martindalarna

Aktiv medlem
Hörde ofta mina föräldrar knulla under hela uppväxten. När jag gick på folkhögskola i Skåne så såg jag en tjej bli knullad lutad över skrivbordet inne på sitt rum när jag var nästan hela vägen upp i trappen (hon hörde nog säkert i sin tur varje gång jag och dåvarande tjejen knulla för jag hade rummet brevid), sen så har man ju ibland klivit in i bastun på relaxen när någon drar i kuken och det är herrarnas dag.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eftersom jag är öppen o frigjord, så är detta inget konstigt för mig och hänt flera gånger. Speciellt inom familjen.
Alla är ofta nakna, sover nakna.
Sällan någon stänger dörr till sina sovrum eller toa.
Så har både sett mamma o pappa onanera.
Även mina barn är som jag, helt oblyga tonåringar. Nästan så dom är än värre :)

Kom på en jobbarkompis som satt o runkade på kontoret en kväll efter jobbet. Han trodde nog inte det var någon kvar. Jag såg det lös hos han, trodde han glömt släcka.
Men där satt han med porr på datorn o kuken i handen.
 

Bgbg

Medlem
Ålder
58
Kön
Man
Eftersom jag är öppen o frigjord, så är detta inget konstigt för mig och hänt flera gånger. Speciellt inom familjen.
Alla är ofta nakna, sover nakna.
Sällan någon stänger dörr till sina sovrum eller toa.
Så har både sett mamma o pappa onanera.
Även mina barn är som jag, helt oblyga tonåringar. Nästan så dom är än värre :)

Kom på en jobbarkompis som satt o runkade på kontoret en kväll efter jobbet. Han trodde nog inte det var någon kvar. Jag såg det lös hos han, trodde han glömt släcka.
Men där satt han med porr på datorn o kuken i handen.
Underbart ! Öppensinnad naturligt
mmmm hur gick det vidare med jobbar kompisen?
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Kompisar i tonåren har man ju kommit på och sen en hel del på nakenbad.
Men inga andra smaskiga händelser tyvärr
 

Regero

Välbekant medlem
Ålder
47
Kön
Man
Råkade se en kille i duschen efter en träning, han trodde nog att alla gått, han stod med full fjong och runkade, han såg aldrig mig, det lustiga var att det var en av de lite mera tystlåtna och tillbakadragna killarna i innebandylaget, men jäklar vilken lång kuk, skulle nog tippa på en bit över 20 cm. Det här var när vi var i 16-årsåldern, och jag själv kanske då hade ca 15 cm, så dryga 20 såg ju ut som ett monster.
Slutade med att jag gick hem och låste in mig på rummet och tokrunkade. :)

På nakenbad har man ju sett en del, men mer om det senare.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var sambo med en tjej på slutet av 80-talet
(Innan mobiltelefoner osv)

Vi var totalt osynkade i arbetstider, hon inom vården och jag skift inom tung industri
Så vi hade inte alltid riktig koll på varandras tider
Det blev ett par gånger som vi "kom på" varandra

Det gick att smyga bra in i lägenheten och gick liksom igång på att bli lite skrämd och omilt behandlad

"Hittade " henne några gånger vilt onanerande
Som jag vände till min fördel...

Andra gånger låg hon sovande naken utan täcke, ljuset tänt, slocknat efter en skön stund med sig själv.

Då runkade jag till utsikten och torkade av satsen i hennes nattplagg eller trosor som ren "förnedring" (vilket gjorde henne pirrig)
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Sov över hos min bästa kompis då vi var unga och så bestämde vi oss för att tälta på gården. Mitt i natten vaknade jag av att han runkade hårt som fan i sin sovsäck! Min kuk blev stenhård direkt och så drog jag en skön runk i min sovsäck bredvid honom. Han hade lite försprång så han slutade typ 30 sekunder innan mig så jag runkade så hårt jag kunde och sprutade bredvid mig på tältduken och somnade skönt! Ingen av oss nämnde något på morgonen!
 

wonka

Aktiv medlem
Ålder
61
Kön
Man
Det hände flera gånger att någon i fam kom på mig att onanera. När jag satt på toan ett par gånger. vi låste aldrig dörren i våran fam när någon var på toan. sådana var vi. Men ändå vågade jag runka på toan. Mamma kom in och där satt jag med en tidning och runkade, hon bara tittade på mig och sa något i stil med "hoppsan där satt du" ja vad skall man göra, det var ju redan försent att gömma den hihi. Hon viste ju redan vad jag höll på med. För bara någon dag senare så sa hon till mig att jag har lagt ett par handdukar i ditt rum så att du kan torka av den när du är färdig. Misstänkte att hon säkert sett lite fläckar på lakanen:p

Men! Det har också varit tvärt om, att jag kom på mina föräldrar.
Detta var i mitten på 70 talet. Jag var 14 vid den tiden. Mamma och pappa skulle ha en hemma fest. Det var populärt att ha det då. Dom hade bjudit några stycken till festen. Tror det var 4 par. Mamma,pappa, en av mina mostrar med man, farbror,faster och ett gemensamt par till alla. Dom kom fram på efm och dom började festa. Efter någon timme så var det dags att äta. Efter maten så försvann alla gubbarna ner i källaren. Efter en stund så hörde jag att dom satt där nere och skrattade, så jag tänkte gå och titta vad dom gjorde. Då ropade mamma på på "du stannar här" lite förvånad blev jag. Då hörde jag ljudet av en projektor som var på i källare. Hade mina misstankar om att där nere var gubbarna och tittade på porrfilm. Då var det filmrullar som hette super 8, och det var säkert en dansk eller tysk rulle dom kollade på. Jag gick till en kompis och var där till midnatt. Gick hem. Kom innanför dörren och det var väldigt tyst där hemma. Hörde lite röster från källaren. Jag smög fram till trappan och lyssnade, jo men det är lite stön och prat där nere. Jag gick ut igen och tog mig in i källaren utifrån. Där var det först ett förråd innan man kon vidare in i rummet där alla var. Vet att det finns ett hål i väggen som man kan titta in i rummet ifrån. När jag tittar genom hålet så ser jag att alla gubbarna har sina kukar ute och att tanterna håller på att suga dom. Dom har troligtvis hånglat en stund alla paren innan jag kom hem, för alla kvinnorna är avklädda för utom trosorna. Alla kvinnorna är rejält utrustade med stora bröst som gungar lite fram och tillbaka när dom suger kukarna. Jag blir så kåt av att titta på dom och kuken är stenhård i mina byxor nu. Så jag öppnar mina byxor och tar fram min kuk och börjar att runka den. Tittar in på dom igen, ser att min pappa och min morbror tittar på varandra och nickar. Då byter dom plats så att mamma får suga morbror och pappa till min moster. Jaja dom är ju ändå systrar. Det är väll ok att dela då. Ser också att moster har en hand innanför sin trosa och att hon smeker sin fitta. Mamma har en hand på kuken och den andra smeker hon sitt ena bröst. Det stönas hit och dit, alla är kåta och gillar väll vad dom gör i gruppen. Jag är ännu kåtare nu och runkar men jag vill inte komma ännu. Vill ja se vad som händer. Tittar in igen på dom. Då har mamma ställt sig upp och hon håller på att ta av sig sina trosor, nu står hon där helt naken, moster hänger på lika så faster och kompisen. Alla är nu nakna och jag ser att dom har inte bara stora bröst, alla kvinnor har redigt håriga fittor. Nu kan jag snart inte hålla mig längre, detta blev lite för mycket. Hör att det blir högre stön från rummet och ser då att alla håller på att knulla. Ett par rider. mamma får pappas kuk bakifrån, moster blir knullad från sidan med ett ben upp i luften. Dom låg så att jag såg hennes fitta framför mig, hon hade en riktig fin och sexig fitta. Så fortsatte dom en stund att knulla i olika ställningar. Pappa kom först och tömde sig på brösten, moster fick satsen på fittan, faster tror jag fick i fittan och kompisarna där kom han i munnen på henne. Jag kunde inte hålla mig längre utan runkade min kuk så att jag sprutade på golvet. Tog på mig och gick tillbaka in i huset och upp på mitt rum. Har aldrig pratat om detta med mina föräldrar. Det har varit deras grej i livet. Men det var en trevlig syn då och där.
 

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev lite fundersam då jag läste kommit på med betydelsen att nån kommit (alltså nått klimax/sprutat/osv) på någon. Blev helt annat med den andra betydelsen. :D
 
Toppen