vibrationer från mobiltelefonen?

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag hade en diskussion angående att jag tycker att min iPhone har flera massageapps, både sports/medicinsk & erotiska, men att vibration i den är inte stark nog?

nån som tycker att deras mobb räcker & är skööönt?

Tips & tricks mottages!
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Vibrationer i mobiler är för svaga, önskar de kunde göra dem med lite mer punch. Frugan testade en ps2-handkontroll på skoj och den var det mer kraft i, tillräckligt för att hon skulle kunnat ha avluta sig själv med den om hon velat. Nu var det bara utan på jeansen.
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
Onanera med spelkontroller är det fler som har prövat.

Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.

Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.
 

astryer

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Onanera med spelkontroller är det fler som har prövat.

Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.

Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.

Läste du också den på solotouch, den va het! :p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Onanera med spelkontroller är det fler som har prövat.

Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.

Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.

Intressant! Det som är ännu mer intressant är att en vibrator del och ett sexspel skulle funka rätt bra för tjejer. Tyvärr är väl tvspel så "rumsrent" att det aldrig skulle göras något sådant.

Ska titta in på live och se om de där vibrations programen :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Onanera med spelkontroller är det fler som har prövat.

Och går man in på Xbox Live finns det ett flertal massage-"spel" som egentligen bara är små program som kan styra vibrationsmotorerna i handkontrollen.

Läste en rätt intressant historia på Solotouch.com härom dagen om en kille som hade sett en tjej onanera med mobilen mellan benen under en föreläsning också. Jag vet dock inte i vilken utsträckning historierna på Solotouch egentligen är verkliga.

Intressant! Det som är ännu mer intressant är att en vibrator del och ett sexspel skulle funka rätt bra för tjejer. Tyvärr är väl tvspel så "rumsrent" att det aldrig skulle göras något sådant.

Ska titta in på live och se om de där vibrations programen :)

hittar du nåt bra så tipsa gärna :-D
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittar jag något så säger jag till Doc :)

Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hittar jag något så säger jag till Doc :)

Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?

microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittar jag något så säger jag till Doc :)

Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?

microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...

Tur att folk då har hackat Kinecten så den går att köra på en vanlig PC :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Hittar jag något så säger jag till Doc :)

Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?

microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...

Tur att folk då har hackat Kinecten så den går att köra på en vanlig PC :)

modda & hacka
vem pallar!? då får man bara problem med Xbox Live & dessutom är det till 99,9% mina ungar som leker med den.
Får typ inte tillgång till den...
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Hittar jag något så säger jag till Doc :)

Skulle vara intressant med ett seriöst porr/sexspel faktiskt. Undrar om marknaden är mogen för det nu?

microsoft släpper inte in det till Xboxen i alla fall, det var nån som ville göra ett till Kinect...

Tur att folk då har hackat Kinecten så den går att köra på en vanlig PC :)

modda & hacka
vem pallar!? då får man bara problem med Xbox Live & dessutom är det till 99,9% mina ungar som leker med den.
Får typ inte tillgång till den...

Nä alltså inget för xboxen, utan programvara finns att ladda hem (helt lagligt) så kinecten funkar till PC. Styrde windows med den senast i morse :) Är ju en vanlig usb-koppling så har man rätt programvara kan man få det att funka i nästan allt som är i windowsmiljö.

http://www.pcworld.com/article/213927/k ... meone.html

Såg att någon redan tänkt samma sak :)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
är det dags att sätta lite press på mobiltelefonstillverkarna?

mer & bättre vibrationer från smartphonen?!
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Var är alle tjejers inlägg i denna kvinnliga debatt? ;)
Känns lite mansdominerat hörmed :)

Fast klar tanken på fler män samtidigt är inte heller fel.:p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Var är alle tjejers inlägg i denna kvinnliga debatt? ;)
Känns lite mansdominerat hörmed :)

Fast klar tanken på fler män samtidigt är inte heller fel.:p

du skulle nog vilja vara mansdominerad av flera män samtidigt....;)

men visst saknas det inlägg! hur har du det med din mobiltelefon? Sambo-Tjejen? räcker den för att få dig att njuta?
 

mina

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar ;)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar ;)

mmmmm
en rejäl vibrator & wet-tålig...
vi borde framföra det till Sony Ericsson, Apple, HTC med flera

"Minas onani-smartphone -för den ultimata surfupplevelsen"
 

Fango

Aktiv medlem
Kön
Man
För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar ;)
RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
För att svara på trådstarten så neeej, tyvärr är mobilen alldeles för svag för att klara av min fitta, buhu. Hade gärna sett att det fanns de med starkare vib och att det kunde säljas fukttåliga plastfodral som tillbehör för våta lekar ;)
RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.

se där, någon som tänk till:p
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
]RFSU (tror jag det är) säljer ju raka kondomer utan glidmedel med just mobiler som föreslaget användningsområde. Rulla kondomen över mobilen, sno den ett varv, och rulla tillbaka, så är mobilen garanterat fuktskyddad.

Serious? haha, innovativt...men det krävs fortfarande starkare vibratorer i mobilerna
 

Hopzan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag hade en diskussion angående att jag tycker att min iPhone har flera massageapps, både sports/medicinsk & erotiska, men att vibration i den är inte stark nog?

nån som tycker att deras mobb räcker & är skööönt?

Tips & tricks mottages!

Nä! Mobilen räcker inte långt imo!

Men att sätta sig på centrifugen som finns i vissa tvättstugor kan vara både skönt och spännande... Ifall man bor i hyreshus finns ju risken att någon kommer medan man själv kommer...;)
 
Toppen