Vilka är era favo porrskådisar?

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
. . . jag rör ju mig helst i neandertal-tid och då var Georgina Spelvin och Veronica Hart de charmigaste & bästa aktriserna som någonsin befunnit sig framför en porr-kamera. Där fick man också känslan av att de verkligen gillade vad de höll på med. Sedan har det förstås funnits snyggare å sexigare p-brudar både i då & nutid . . . :cool:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Det hela filmades men bara till dvd. Det var inte någon story utan bara olika mycket korta scener för att de skulle se hur jag agerade i den konstlade situationen och hur jag gjorde mig på film. Det var spännande men jag var ju aldrig ens i närheten av en orgasm. Blev inte ens särskilt våt så jag fick använda glidmedel. Värst var det med de anala scenerna. Han är ju stor och jag inte tillröckligt kåt. Gjorde bara ont.
På den tiden var jag ung och naiv, 18 år. Inte tänkte jag då på att de skulle visa något om jag sa nej. Men de var proffsiga och seriösa. När jag tackade nej skickade de en dvdkassett med det filmade materialet oredigerat. Inte särskilt upphetsande att titta på. Om de behöll kopior vet jag inte men jag har aldrig haft något problem med att bli igenkänd på stan. Så de höll nog vad de lovade.
Har själv varit tillsammans med en kvinna som medverkat i några porrfilmer. Enligt henne fick hon aldrig orgasm, smekte sin klitoris i filmerna för att hon skulle bli våt.
Är väl olika och Samson är ju inte precis liten. Vilken kvinna kommer jag inte att avslöja, men märkte snabbt att porr och på riktigt var två helt skilda saker. Med visste jag redan innan.
 

BigboyGBG

Aktiv medlem
Kön
Man
Cherry English.
Galet söt och oskyldig tjej som är så gullig att det gör ont i kuken nästan.
Trots sin oskyldiga look gör hon alla möjliga heta scener, slickar fitta på gamla tanter, blir gangbangad i röven, tar massvis med spermasprut osv osv
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man

loadedgun

Aktiv medlem
Kön
Man

Teresa Orlowsky​

Minns min ungdom med alla klistriga mittuppslag från Lektyr, Aktuell rapport, Stopp med flera som alltid låg gömda i ihåliga stubbar eller under stenar i mindre skogspartier.
Ett exempel på denna underbara kvinna:
https://www.xvideos.com/video6827909/teresa_orlowsky_analized_in_a_stable
Hon platsar lätt på topp 5 listan över vilka motiv jag runkade till under högstadiet :p

Extra för den vetgiriga.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Teresa_Orlowski
Ja, min första porrfilm jag köpte var med henne. Alltså alla de scenerna såg jag om och om igen. Så många gånger jag fått orgasm till henne.
 
L

Libido79

Gäst
Cherry English.
Galet söt och oskyldig tjej som är så gullig att det gör ont i kuken nästan.
Trots sin oskyldiga look gör hon alla möjliga heta scener, slickar fitta på gamla tanter, blir gangbangad i röven, tar massvis med spermasprut osv osv
Galet söt och snuskig tjej, också en av mina favoriter!
 
Toppen