Vilka är era favo porrskådisar?

Hymn69

Ny medlem
Coco Lovelock va väldans fin. Läckert med inte alldelse stor bröst. Gillar mera petite.
Undrar hur länge de håller som tjejer i porrbranchen. Måste slita en hel del på dem.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Coco Lovelock va väldans fin. Läckert med inte alldelse stor bröst. Gillar mera petite.
Undrar hur länge de håller som tjejer i porrbranchen. Måste slita en hel del på dem.
Slet ju väldigt mycket på Mia Khalifa, dels att hon var från en annan kultur, hennes föräldrar gillade inte det, fick hot och hat om jag minns rätt (kolla själv annars) och nu vill hon inte ha något med det att göra och försöker ta bort sina filmer . Hon var aktiv bara några få månader
 

Hymn69

Ny medlem
Tänker mera kroppsligt. Vet inte hur ofta de spelar in filmer. Men går rätt hårt och brutalt till ibland, även mentalt måste de slita.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Annica Bentley, Angel Long, Xev Bellringer, Carly Rae Summers (reaktions porr, sitter och smeker/knullas under tiden), Ava Austen, Cory Chase, Dava Foxx, Venus Lux, jessy Dubai, alura jenson. Amadani
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Kollade in en ny tjej nyss som heter Coco Lovelock, jättesöt petite tjej som är väldigt duktig på att knulla.

Henne har jag sett ....


 

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
Hej på er porrgubbar och damer...
Jag är så jävla gammal att mina porrstjärnor hade hår på lurvetufsan...
Jag minns att jag runkade till bilder på en tjej som hette någonting i stil med Lenka Norakova. Nu snackar vi sent 70- tal.

Sedan har jag gillat Teresa Orlowski, Tracy Lords och Stacy Donovan.

Jag hade nöjet att få knulla en porrskådis på en klubb i Miami på senare delen av 80-talet. Hon hette Taylor Wayne och var en blondin med stora pattar. Det var trevligt... Dyrt, men trevligt.
 
Toppen