Vilka bröst/bröstvårtor gillar ni?

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Bröst är mysigt. Mjuka och goa att smeka. I lagom storlek så handen kan greppa dem. Helst inte större än B-kupa. Och styva vårtor, precis som mina egna.... superkänsliga!!!
Älskar de flesta storlekar men en D-kupa är nog så nära idealet som det kan bli. Härliga styva känsliga bröstvårtor är verkligen underbart och som du säger lika känsliga som mina egna
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Älskar en av mina arbetskompisar som har rejäla vårtor som man ser genom arbetskläderna, nyligen var dom jättestyva, skulle vilja slicka dom lite extra. Sedan är bysten helt underbart stor.

Ibland har hon bara arbetsblusen utan bh och inget linne/T-shirt då är vårtorna verkligen synliga, speciellt i övergången när man kommer utifrån och in när dom är kalla
 
Last edited:

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
På tal om bröstvårtor så tycker jag det är riktigt skönt att leka med bröstvårtorna medan jag runkar, alltså pilla på mina egna vilket oftast gör mig mer kåt. :)
Samma med mig. Riktiga startknappar och nästan ett måste numera för att nå orgasm. Gör det alltid när jag runkar och frun gör det på mig när jag knullar henne.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
På tal om bröstvårtor så tycker jag det är riktigt skönt att leka med bröstvårtorna medan jag runkar, alltså pilla på mina egna vilket oftast gör mig mer kåt. :)
Håller med. Jag har väldigt känsliga bröstvårtor och det är otroligt skönt att pilla på dem eller när någon annan gör det. Min högra mer känslig än den vänstra så den får alltid mer attention
 
Toppen