Vilka trosor runkar ni me

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Synd att det inte finns nån som delar mitt intresse att lukta och smaka på använda trosor.
Alla verkar helt insnöade på att ta på sig trosor och gå omkring i dom. Vad är själva grejen med det? Dömer ingen men är genuint intresserad. Är det nån transgrej?

Och jag upprepar mig själv för att inte skapa dålig stämning, jag är bara nyfiken vad som är grejen med det hela? :)
Jag gillar att lukta och smaka. Brukar sno åt mig svärmors trosor och runka länge med.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Synd att det inte finns nån som delar mitt intresse att lukta och smaka på använda trosor.
Alla verkar helt insnöade på att ta på sig trosor och gå omkring i dom. Vad är själva grejen med det? Dömer ingen men är genuint intresserad. Är det nån transgrej?

Och jag upprepar mig själv för att inte skapa dålig stämning, jag är bara nyfiken vad som är grejen med det hela? :)
Vet inte men jag tar inte på mig någons använda trosor. Jag håller dem under näsan och luktar kan man också göra i grenen på en baddräkt. Brukar inte spruta på trosorna har hänt två gånger men den kvinnan vill ha min sats och sedan ta på sig trosorna.
Gick inte så bra kom kraftigt och dränkte av min sats. Detta var en av min kusins vännina fick låna ett par trosor av min kusin, hon ville inte gå utan.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
För länge sedan frågade jag tre kvinnor på mitt arbeta om jag kunde få deras använda trosor om de fick nya utav mig. De blev chockade men två gick med på det efter ett tag tyckte det var sjukt men också lite upphetsande. En av kvinnorna smekte sig med trosorna innan jag fick dem. Jag skulle gärna slicka dem men det vågade jag inte föreslå.
 

Anonyma

Medlem
Synd att det inte finns nån som delar mitt intresse att lukta och smaka på använda trosor.
Alla verkar helt insnöade på att ta på sig trosor och gå omkring i dom. Vad är själva grejen med det? Dömer ingen men är genuint intresserad. Är det nån transgrej?

Och jag upprepar mig själv för att inte skapa dålig stämning, jag är bara nyfiken vad som är grejen med det hela? :)
Köra in ansiktet i ett par sexiga trosor som någon snygg man känner/bekant och lukta är så underbart och om man har tid så måste man passa på att slicka och smaka om det finns lite go fittsaft, är så extremt upphetsande och blir galet kåt de få gånger jag haft tillfälle, skriv gärna i pm om du vill chatta om detta eller annat
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Synd att det inte finns nån som delar mitt intresse att lukta och smaka på använda trosor.
Alla verkar helt insnöade på att ta på sig trosor och gå omkring i dom. Vad är själva grejen med det? Dömer ingen men är genuint intresserad. Är det nån transgrej?

Och jag upprepar mig själv för att inte skapa dålig stämning, jag är bara nyfiken vad som är grejen med det hela? :)
Jag luktar både på trosor, baddräkt kanske ett par strumpbyxor, men tar dem inte på mig är oftast under näsan. Det händer inte så ofta länge när jag var yngre bodde hemma var det min tvåår yngre lillasyster och grannes äldsta dotter lika gammal som min lillasyster. Hade väl haft lite doktors lekar där jag skulle undersöka fittan det ordet vi använde, jag hade luktat och känt lite på klitoris som blev hård. Men inget mer hade nog slickat dem ifall det hade velat men vågade inte fråga. Var nog bra det vi var knappt könsmogna. Så jag kände ju igen lukten, upptäckte att min syster ibland kom ut från sovrummet på vårat lantställe och hon luktade stark att könssafter och även i rummet luktade det. Vi hade hittat en porrtidning var den hon tittat i och förmodligen smekt sig. Hennes våta trosor låg på golvet två drag sedan kom jag, då kom min syster skulle kanske hämta trosorna. Hon skakade på huvudet och vände i dörren. Lite senar var det första gången hon sett någon spruta, jag var 12år kom några droppar hade inte börjat spruta ännu.
 
Toppen