vilken e den bästa ställningen? ciao

Tommy

Medlem
Ålder
57
Kön
Man
Oj, där fans några ställningar som jag inte har testad än :p

Det är väl lite olika från gång till gång. Känner man för lite närhet då är det inget fel med den gamla missionären, men annars tycker jag nog om om tjejen rider mig. Det är skönt när hon kan bestämma och så man kan se allt så bra!
 

Geddy

Ny medlem
Kön
Man
Min favorit är nog när jag står på knäna och tjejen är på rygg. Jag bestämmer takten och får göra som jag vill.:)

När tjejen rider är ju aldrig fel, enda nackdelen är att det kan gå lite snabbare än vad jag vill bara.[}:)]

Bakifrån var ett tag sen sist. Ska nog pröva den igen i helgen. :p
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Variation är bästa kryddan men måste jag välja en favorit så är det bakifrån hårt och länge... *blir blöt bara av tanken*
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Väljer ingen, då olika tillfällen/humör ger olika favoriter, men bakifrån är en av dem iaf, när hon ligger på rygg och benen är mot hennes bröst, är en till... :p
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Mhmm, gillar olika typer av 'Misssionären' ansiktskontakt, ögonkontakt, man kan hångla & nafsa så skönt, man når brösten med mun & händer...
Bakifrån, hårt djuriskt, man kan smiska skinkorna 'lite'.. man kan knulla djupt hårt & bestämt, hålla i hennes bröst, axel lr i håret..
Rida..fria händer som smeker över hela hennes vackra kropp, ögon & ansiktskontakt med underbara hångelmöjligheter..
Don efter humör & variation under leken.. :p
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Jag kan bara hålla med Doc H. Men om jag tvingas välja - doggy eller på sidan bakifrån med händerna om hennes höfter. Hårt.
 

zoombo

Medlem
Kön
Man
Skeden har blivit en favorit, man kommer åt med händer och mun samtidigt som man kan knulla....har nog gett mest SOPK (samtidiga orgasmer per knull)
 
Toppen