vilken e den bästa ställningen? ciao

erotique

Aktiv medlem
Kön
Man
Håller med signaturen Lejonhand - det är variationen som är det viktiga. Plus att det är underbart om man ser att tjejen verkligen njuter av det.

Ska man ändå välja något, så är det inte dumt när man står upp och tjejen sitter med särade ben på ett bord eller liknande. Men som sagt, det är bara en av många sköna varianter...
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Variation gör det hela så mycket roligare. Varför inte t ex ta henne bakifrån ute i trapphuset där ni bor? Hårt. Med risk att bli upptäckt? Man hör när det kommer någon, gott om tid att gömma sig i hissen ;) (har i.of.s inte behövt gömma mig, men det är ett av dom bästa knullen). Fantasi...
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag gillar att börja underst med tjejen liggande ovanpå, bara känna tyngden av en annan kropp och så smeka med händerna överallt och knulla lite försiktigt.

När man kommit igång gillar jag missionären med mina axlar i knävecken så att man kan pumpa på ordentligt. Den är också mysig när hon knyter benen om ryggen på en.

Att stå vid sängkanten och ta henne när hon står på alla fyra och lutar sig på armbågarna är oslagbart bra, men det varar inte så länge innan sprutet kommer då.

/shack
 
Toppen