Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Varför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.
Jag tycker bara det är trevligt när en kvinna vill vara som kvinnan är skapad och inte vill leva kvar i flickstadiet...
Man kan fantisera, jag respekterar dina åsikter, absolut men du behöver inte kritisera andras åsikter bara för att du har egna preferenser. Detta är därför jag inte egentligen ville skriva med dig här eller på session. Tycker att du är lite fördomsfull ibland. Ha en fin dag
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Där har du fel Kenny601. Kvinnan är skapt utan kroppsbehåring men det är djävulens påfund som har förbannat henne med hår på fiffi. Därför ska hår på kroppen bort och helst vaxas så det håller sig borta en längre tid. ;)
Oj! Det hade jag ingen aaaaning om...! Men enl Darvin så lever vi i en utveckling och eftersom könshåret har en funktion så är det meningen att vi ska ha det när vi blivit könsmogna....
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Man kan fantisera, jag respekterar dina åsikter, absolut men du behöver inte kritisera andras åsikter bara för att du har egna preferenser. Detta är därför jag inte egentligen ville skriva med dig här eller på session. Tycker att du är lite fördomsfull ibland. Ha en fin dag
Och jag vill helst inte skriva med dig heller... så där är vi lika då.
På vilket sätt var jag fördomsfull nu då? Så tråkigt det skulle bli om alla tyckte lika, eller om jag har en åsikt och inte få skriva om den bara för det finns lättkränkta personer som läser här...
 
Toppen