Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Trucker tjejen Angelica Larsson är ju lite het så det funkade fint
att spruta till henne :).
Henne vill man ha
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man

Där står det att hon är född i Libanon. Så man kan väl kalla henne det. Född utomlands men kom till Sverige när hon var några månader gammal.

Du behöver inte nedvärdera folk
Jag har inte nedvärderat någon, isf får du visa mig det. Frågan är när man isf blir svensk? Vitt hår? Vit hud? Att man heter Svensson? Sen tycker man att "utlänningar" har svårt att anpassa sig! Det är ju absolut EN av anledningarna, att man blir kallad "utlänning" trots att man pratar med samma dialekt som vilken sverigedemokrat som helst och har bott här i hela sitt liv.
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad är det man brukar säga... Man är inte svensk förrän i 3:e eller 4:e generationen...
Då finns det nog inte en enda svensk isf.:LOL: Backa 3-4 generationer och då finns det något finländare, tysk, norrman, italienare eller något annat läskigt som inte kommer från Sverige. Konstigt att jag aldrig blir kallad för utlänning trots att jag inte ens är svensk medborgare och har bott här över 50 år...kanske för att jag inte ser ut som en...:unsure:...man går på namn eller utseende alltså.:oops:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Då finns det nog inte en enda svensk isf.:LOL: Backa 3-4 generationer och då finns det något finländare, tysk, norrman, italienare eller något annat läskigt som inte kommer från Sverige. Konstigt att jag aldrig blir kallad för utlänning trots att jag inte ens är svensk medborgare och har bott här över 50 år...kanske för att jag inte ser ut som en...:unsure:...man går på namn eller utseende alltså.:oops:
Lite av det jag syftade på, att de flesta av oss har rötter i andra länder...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Synd också att hon vägrar raka både fittan och under armarna.
Varför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.
Jag tycker bara det är trevligt när en kvinna vill vara som kvinnan är skapad och inte vill leva kvar i flickstadiet...
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Varför är det synd? Det är hennes val och sannolikheten att du kommer i närheten av henne så att du har ont av hennes behåring är nog lika med noll.
Jag tycker bara det är trevligt när en kvinna vill vara som kvinnan är skapad och inte vill leva kvar i flickstadiet...
Där har du fel Kenny601. Kvinnan är skapt utan kroppsbehåring men det är djävulens påfund som har förbannat henne med hår på fiffi. Därför ska hår på kroppen bort och helst vaxas så det håller sig borta en längre tid. ;)
 
Toppen