Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Man ser överdelen av Bikinin. Du får bläddra bland bilderna
Jag har bläddrat igenom alla bilderna och den första bilden, där man ser liiiite av en bikinitopp, anser inte att det är att se henne i bikini. Inget man blir kåt över precis...
Ska det vara något som är upphetsande ska det vara bikinitrosan och skrevet.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har bläddrat igenom alla bilderna och den första bilden, där man ser liiiite av en bikinitopp, anser inte att det är att se henne i bikini. Inget man blir kåt över precis...
Ska det vara något som är upphetsande ska det vara bikinitrosan och skrevet.
Okej då men det är den enda bilden jag hittat på henne där hon har det. Kolla den bilden på Bianca då istället. Alla gillar vi väl olika också :)
 

Malmo_Man

Aktiv medlem
Ålder
48
Jag har bläddrat igenom alla bilderna och den första bilden, där man ser liiiite av en bikinitopp, anser inte att det är att se henne i bikini. Inget man blir kåt över precis...
Ska det vara något som är upphetsande ska det vara bikinitrosan och skrevet.
Går att editera bilderna rätt bra med AI verktyg som blir verklighetstrogna, inte bara naket, går även lägga till sexigaunderkläder, bikini…Har gjort några bilder och dom blir bra.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Var alpint idag kvinnliga åkarna är väl okey men sprutet får Pernilla Wiberg som är expert kommentator, var inte först och förhoppningsvis inte sista gången jag kom över Pernilla Wiberg.
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Intresserad av grupp på session eller skype där vi delar bilder på kändisar eller milfs/tjejer??
 
  • Gilla
Reactions: Mac
Toppen