Vilken svensk kändis sprutade du senast över?

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Häromnatten fastnade jag framför den inte särskilt bra komediserien Terese i kassan på SVT-play. En av skådisarna visade sig dock vara en riktig liten söt och het pingla. Julia Heveus heter hon och jag behövde inte direkt övertalas att runka min kuk till henne.

Oj hon var snygg. Sprutade över Bianca i röd morgonrock typ och röd bh i dag
 

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Emma peters är också ganska snygg
Häromnatten fastnade jag framför den inte särskilt bra komediserien Terese i kassan på SVT-play. En av skådisarna visade sig dock vara en riktig liten söt och het pingla. Julia Heveus heter hon och jag behövde inte direkt övertalas att runka min kuk till henne.

 

MrXL

Välbekant medlem
Ålder
70
Kön
Man
Här är två bilder på heta Ebba B
Gillar tydligen att sitta med benen isär ;)

Ebba

Ebba2
Ebba är riktigt läcker och har fått några sprut av mig. Jag brukar fantisera om att hon står i talarstolen i riksdagen eller i en tv-debatt och är utan trosor för att tända sin partner (som hon säkert har) och sedan åka hem och bli påsatt. Tror hon inte kan vara utan kuk någon längre tid. Naturligtvis är hon helrakad! :)
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ebba är riktigt läcker och har fått några sprut av mig. Jag brukar fantisera om att hon står i talarstolen i riksdagen eller i en tv-debatt och är utan trosor för att tända sin partner (som hon säkert har) och sedan åka hem och bli påsatt. Tror hon inte kan vara utan kuk någon längre tid. Naturligtvis är hon helrakad! :)
Ebba slår mig som en person som går på svingerklubb. KD:are på dagen, lack och läder på natten.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Vilka fler kändisar tror ni triggar igång sin partner genom att köra troslöst när de är på tv?

En annan sak jag går igång på är att fantisera om när någon på tv senast knullade.
Jag tänker i de banorna också ibland. Problemet för mig är att de finns de som jag ändå har svårt för att tänka mig i en sexuell situation. Knullar de verkligen eller har sex på annat sätt? Har svårt att tro det om en del...
 
Toppen