Vilket hål är bäst?

Vilket hål är bäst?

  • Tjej: Analt

    Votes: 1 1,7%
  • Tjej: Oralt

    Votes: 2 3,4%
  • Tjej: Vaginalt

    Votes: 12 20,3%
  • Kille: Analt

    Votes: 10 16,9%
  • Kille:Oralt

    Votes: 6 10,2%
  • Kille: Vaginalt

    Votes: 28 47,5%

  • Total voters
    59

JossanQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Svarade vaginalt, men det beror mest på graden av kåthet och sinnesstämning. Vaginalt är ju det som nästan alltid fungerar, medans analt är det som krävs när mätaren klivit över 10. Då gärna utan uppvärmning och med långa djupa slag.
 

Runkepär

Medlem
Ålder
56
Kön
Man
Analt var oerhört länge sedan. Det var med sådant man experimenterade med kompisarna. Jag klarar inte se porrfilmer med analt knull. Så avtändande. Blir rädd för att jag ska se den minsta mängd bajs.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Vaginalt är väl originalet, oralt är väl inte så vanligt som man kan tro i alla porrfilmer eller tidningar. Men med rätt partner är allt skönt.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Håller med @JossanQ och @Grottan

Uppvärmning oralt (ger kvinnan först, damerna först som uppvärmning/förspel)
Hon gör mig ordentligt pulserande hård med sin mun

Blir vaginal sex som huvudrätt..

Analsex om det slår de där extra gnistorna
(För var jag mer sugen på a6, men tycker numera att det är för bökigt, med hygien och glid o s v)

Men är inte helt övertygad hetro normativ. Varför måste sex vara penetrerande?
 

Class2TG

Aktiv medlem
Min sambo gillar analt, hon vill inte ha glidmedel. Hon tycker känslan är mycket skönare utan. Jag kan tycka att det är jäkligt tändande med analsex, älskar att slicka rumpan. Dock är fittan överlägset skönast att knulla. Den är liksom gjord för att ge den njutningen.
 

ManMedSkägg

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Att börja vaginalt och när temperaturen ökar avsluta analt är riktigt trevligt:p
Omvänd ordning eller lite både och känns mindre fräscht..
DVP med en vibrerande dildo har gett mig mina starkaste och skönaste orgasmer.
 
Toppen