Vill prova.......

friendly

Medlem
Kön
Man
Hej! vet inte varför jag går och grunnar på denna ide jämt. Jag skulle vilja prova äta en bulle som 10 pers har runkat på. och skulle jag ändra uppfattning skulle jag vilja bli torterad och tvingad att äta upp allt.

Hjälp mig.
mvh

Go glad
 
J

jerk90 [ålder]

Gäst
vad, ska jag runka på en bulle åt dig eller? den där leken verkar äcklig tycker jag...men kul att testa någon gång kanske, fast jag skulle absolut inte vilja bli den som får käka bullen.
 

Nemoo

Ny medlem
Kön
Man
fattar inte ens hur man kom på leken...
"- OK grabbar, runka allt va ni har nu, å så sprutar ni på den där... eh... bullen där, ja! Å sen... eh, sen käkar den som kommer sist upp den!!!"

Rädda ett träd, ät en bäver!
 

Jaadu

Medlem
Kön
Man
Vad hindrar dig från att testa då ? Baka en bulle. "Spara" dig ett tag sikta väl. Vill du ha mera, lägg in den i en burk i kylen eller nått :)
 

Asia

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Tycker på nåt sätt ändå att det verkar mer "normalt" att spruta på en bulle istället för att spruta på sin syster som så många verkar gilla.
 

friendly

Medlem
Kön
Man
ja men är det ingen som vill göra en bulle till mig har redan provat med min egen sats det är inte ens lätt att äta upp sin egen därför vill jag äta andras för klarar jag inte det blir jag tvingad


Go glad
 
Toppen