visa kuken på simhallen

behappy

Medlem
Kön
Man
Van vill ju liksom veta lite hur konkuransen är och vad som verkar vara normalt och om man själv är normalt utrustad, tror jag i alla fall.
 

Daydreamer

Ny medlem
Kön
Man
Precis...

Jag tycker det är schysst att bara kolla på snygga kukar också och se hur andra killars kukar är... det skiljer sig ju jäkligt mycket när de är slaka... en del har ju små, andras är ju typ 15 centimeter långa...
Har märkt att en del killar med stora kan bli lite stolta när man kollar in dem
 

zorgs

Ny medlem
Kön
Man
Tja i duschen händer det väl, men hur skulle du annars kunna titta?

<<<Don't try this at home kids!!!>>>
 

aandersa

Medlem
Kön
Man
Första gången minns jag inte riktigt, men det var tillsammans med ett gäng omogna polare. Sist så var det liksom nojigheten när jag tänkte att jag inte fick få stånd som gjorde att jag fick det.
 
G

Guest

Gäst
tja jag gillar å visa upp kuken..ibland om man står själv ensam å ingen e där så händer det ju att man brukar runka lite sen brukar det komma nån..å det e ju lite kul..HAHA

å så e det spännande å kolla på andra
 

Oskuld

Ny medlem
Kön
Man
Nog kollar man... Men man får ju inte ståkuk av DET. Om man hade fått ståkuk i dushen i skolan skulle man ju direkt kvalificeras som bög :C En killa hade ribba i dushen, satan va mobbad han blev efter det!! Någon som råkat ut efter samma sak?
 
G

Guest

Gäst
Är det nån som runkat i duschen på en simhall eloler typ i bastun?
Har man ju hört ska hända? e det verkligen sant?
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by Oskuld

Nog kollar man... Men man får ju inte ståkuk av DET. Om man hade fått ståkuk i dushen i skolan skulle man ju direkt kvalificeras som bög :C En killa hade ribba i dushen, satan va mobbad han blev efter det!! Någon som råkat ut efter samma sak?
Det e ju tråkigt att man ska klassas som bög bara för att man får bånge eller kollar in andras kukar?

Tycker det e x-tremt omoget om man ska retas för det dom gör säkert samma sak!
 

kukbulan

Ny medlem
Kön
Man
Jag har gått på simhallar och gym ofta i många år och har märkt att det är många killar som tittar i smyg. Även jag.

Jag är nog lite av en exhibitionist för jag tänder på att andra tittar på min kuk (både tjejer o killar). Och som svar till Supreme: Jag har runkat både i bastun, duschen o i omklädningsrum. Har blivit ertappad några gånger och det är asgrymt faktiskt!!

Min kuk är ganska stor även i slakt tillstånd och jag har märkt att speciellt tonårsgrabbar är jättenyfikna på att kolla in kuk. Och de får gärna kolla in min, det ställer jag upp på... hehe...
 

behappy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by kukbulan

Jag har gått på simhallar och gym ofta i många år och har märkt att det är många killar som tittar i smyg. Även jag.

Jag är nog lite av en exhibitionist för jag tänder på att andra tittar på min kuk (både tjejer o killar). Och som svar till Supreme: Jag har runkat både i bastun, duschen o i omklädningsrum. Har blivit ertappad några gånger och det är asgrymt faktiskt!!

Min kuk är ganska stor även i slakt tillstånd och jag har märkt att speciellt tonårsgrabbar är jättenyfikna på att kolla in kuk. Och de får gärna kolla in min, det ställer jag upp på... hehe...

Jag är övertygad om att så gott som alla tittar!
Hur stor kuk har du då?
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by kukbulan

Jag har gått på simhallar och gym ofta i många år och har märkt att det är många killar som tittar i smyg. Även jag.

Jag är nog lite av en exhibitionist för jag tänder på att andra tittar på min kuk (både tjejer o killar). Och som svar till Supreme: Jag har runkat både i bastun, duschen o i omklädningsrum. Har blivit ertappad några gånger och det är asgrymt faktiskt!!

Min kuk är ganska stor även i slakt tillstånd och jag har märkt att speciellt tonårsgrabbar är jättenyfikna på att kolla in kuk. Och de får gärna kolla in min, det ställer jag upp på... hehe...


Aj aj va nice :) vad har hänt när du blivit påkommen då?Å vad har dom gjort.

Haha när får man se din kuk då?
 

solanaken

Medlem
Kön
Man
Även om jag bara är fäst vid tjejer är det rätt så upphetsande att kolla in andra killars lemmar. Min lem är normallängd men den blir otroligt styv och hård vid erektion och står upp som ett spett. När jag ligger och solar är jag oftast styv och hård. Jag brukar onanera i gymmets duschar då dessa är i bås med glasdörrar framför. Utifrån syns det svagt vad man gör, en pirrande känsla.

En gång när jag låg på stranden och slumrade vaknade jag till av att en äldre man stod ett stycke ifrån mig och onanerade. Han var äldre och hade en ganska stor lem med väl synliga blodådror. Själv hade jag även då en kraftigt styv och hård lem som låg precis tätt utmed magen och naveln. Jag lät honom ha mig som onaniobjekt tills det gick förhonom.

Jag gav honom ett leende. Han sade att han inte kunde slita sin blick från min vältränade kropp, platta mage och hårda lem. Jag hade en djup solbränna efter mycket solande och jag hade rakad lem och pung som alltid. Han ville känna på min lem. Okey, sa jag vilket var första gången. Kändes annorlunda jämfört med ett par mjuka varma tjejhänder.

Han blev så otroligt lycklig bara för att känna på mig. Sedan dess har jag dock sagt nej till alla äldre män även om de gärna får ha mig som onaniobjekt om de vill. På avstånd dock...

För ingenting går upp emot ett vackert rakat venusberg. Mums!!!

Rakad, har slät hud och gillar att solanaken. Är svag för rakade tjejer och älskar att onanera med tjejer - på stranden!
 
Toppen