Visa trosorna?!

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Intressant fråga. Är dessvärre inte tjej, men väljer ändå att ge min syn på saken.
Måste svara att även jag blir mer eller mindre styv utav denna typen av åsyn. Det är ju dock ej enbart ett tjej-fenomen, utan även grunge-, surfar-, skate- samt förorts-snubbar blottar ju sina underkläder ganska markant.

Runka e livet!
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Vi tar om det jag slant...

Det kan som sagt vara enormt sexigt detta speciellt om tjejen verkligen inte bara är ute efter att visa upp hela stringen. Älskar sådanna bilder. Och i verkligheten med. Förra sommaren gick jag till min bil på parkeringen. Ligger en skola där med. Så på en kantsten brevid satt en tjej i 17års åldern och läste en bok. När jag satt mj i bilen insåg jag att halva stringen syntes. Hon satt typ 2 meter bort... slet genast fram kuken och började runka den samtidigt som jag flitigt studerade hennes string. Vart fan hade jag kameran!!!
 

biff

Medlem
Kön
Man
jag tycker att man ser tjejer string hella tiden och jag gillar det as mycket oxå. Men jag g illar inte det nya mode där dom byter ut stringen mot vanliga trosor inte bra..
 
S

slakisen -LÅST-

Gäst
Håller med er grabbar till 100%
Finns inget sexigare än snygga bruadar går rutn i string.... + när dom syns så blir man så jävla kåt :)
 

galen

Medlem
Kön
Man
men nae e alldeles för många fjortisar som förstört nöjet med att leta efter string på stan... tacka vet ja förr då d var brudar med klass å yeans som råkade visa dem av misstag nu för tiden ska alla gå omkring å stoltsera att d har string även d tjejer med kraftig benstomme går omkring i modell xxs :p är hämskt
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
galen ja håller med dig sånt e så jävla äckligt med 200 kgs tjejer med tight top och string. Fast varje gång man säger det till någon att klä på sig så blir dom liksom assura och påstår att dom får klä sig som dom vill, en har t.o.m sagt "du gör ju det va fan klagar du på". Gissa :p

Anti-spamfilter
 

mr_niceman

Medlem
Kön
Man
Är det bara jag som tycker det är MYCKET sexigare med en tanga eller yfront i spets.. lite mognare.. trotts att jag bara är 21?
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Hehe appropå killar somn visar underkläder så såg jag killen i 30 års åldern som fortfarande hade försvarets gröna boxer på sig, hmm hur nu det kan gå till.
Måste faktiskt hålla med en av föregående talarna att det är allt för vanligt med tjejer som knallar runt string vilket liksom tar bort själva nöjet med det hela. Man blir liksom härdad på den fronten också. Det är fan till och med så illa att det knappt rycker i baguetten längre.
Däremot så rycker det till ordentligt när en tjej kommer i tajta kläder någon tajt snygg topp och tajta jeans med en snygg rumpa och en tajt kropp i övrigt. Då behövs det inga string, snarare trevligare om man inte ser några underkläder då finns ju fortfarande tanken på att hon faktiskt inte har några undisar, mkt sexigare. Sista tjejen jag såg som var ritkigt tajt hon hade låga tajta jeans och så såg man hur en tatuering försvann ner i ljumsken, ja jisses vad man uppskattar livet då.
 

galen

Medlem
Kön
Man
son pari hehe :) dock något som ja börjat tycka är jäääklit sexit är ju typ eran motsvarighet till boxers å så helst med spets kant. d vara mycket bra :D
 

Kuken

Medlem
Kön
Man
Originally posted by mr_niceman

Är det bara jag som tycker det är MYCKET sexigare med en tanga eller yfront i spets.. lite mognare.. trotts att jag bara är 21?
Håller helt med, string ser horigt ut. :eek:
 
S

SonPari -LÅST-

Gäst
Originally posted by runkgubbenärpinsam

Originally posted by galen

son pari hehe :) dock något som ja börjat tycka är jäääklit sexit är ju typ eran motsvarighet till boxers å så helst med spets kant. d vara mycket bra :D

tajta hotpants... :D

Hotpants använder ja mycket det är verkligen skitskönt när det är varmt, men då är det ju som typ shorts, det blir ju bara det. Fast visst det finns underkläds modeller också vet dock inte om det kallas hotpants.

Anti-spamfilter
 

Nudillo

Medlem
Kön
Man
Jo mumma hotpants är alla gånger mycket sexiagre än string. Ett par snygga läckra hotpants mums.
Gillar den iden att ha hotpants som shorts det är otroligt snyggt, om det nu är en modell som e snygg och inte är allt för märklig i sin form.
 

galen

Medlem
Kön
Man
Originally posted by SonPari

Originally posted by runkgubbenärpinsam

Originally posted by galen

son pari hehe :) dock något som ja börjat tycka är jäääklit sexit är ju typ eran motsvarighet till boxers å så helst med spets kant. d vara mycket bra :D

tajta hotpants... :D

Hotpants använder ja mycket det är verkligen skitskönt när det är varmt, men då är det ju som typ shorts, det blir ju bara det. Fast visst det finns underkläds modeller också vet dock inte om det kallas hotpants.

Anti-spamfilter

son pari : kan vara en fröjd för ögat dvs ;) dig i hotpants å bh menar jag ^^ hur är det i england nu för tiden då?
 

heimat

Medlem
Kön
Man
Hotpant e inte dumt det heller har börjat komma många fina modeller.- Men hajar inte hur man kan säga att string ser horigt ut eller är omoget. En snygg stringtrosa på en sexig rumpa... sexigt och snyggt. Horigt? Omoget? Inte det minsta.

Horigt... du bör nog ta och se över dina värderingar!
 
Toppen