Vollybollen

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Sommaren 2002,, Ja det var en sommar som jag sent kommer att glömma!
Minns jag rätt så har jag för mig att det var en ovanligt varm sommar. Ja jaa,,inte för att jag vet vad det har med saken att göra, men men!!

Jag var på staranden denna ovanligt varma dag, skulle träffa ett x och prata ut om lite problem som hade uppstått pga. att vi inte kunnde hålla tassarna från varandra, fasten att vi hade förhållande båda två. Medans jag sitter och väntar på x:ett så börjar jag ta lite på mig själv, inget konstigt, heller inget ovanligt för att vara mig:) men men.. Efter ett tag se sådär 15 min. så dyker hon upp. Vi går tillsammans mot slutet av staranden. Medans vi går håller vi lite lätt om varandra och säger inte så mkt. vi njuter mest av värmen.

När vi kommer fram till endan av staranden (ostört) så sätter vi oss ner och börjar smeka lite lätt på varandra.. Efter ett tag så tar hon fram min kuk och börjar suga, jag ligger nu ner och bara njuter. Denna stund var riktigt skön måste jag säga, knappt ett ord sa vi till varandra, vi bara njöt utav den fina soldagen. Jag vill minnas att inget rördes i mitt huvud mer en skönheten denna behandling gav:DJag hade satt igång min mp3 i denna stund, och vill minnas att låten "doin it" spelades från mina hörlurar. När det var som skönast så haha!! shitt jag kan inte hålla mig, iallafall så får mitt x en volyboll i huvudet som någon hade råkat trycka till lite väl hårt...Näsan sprack och hon svimmade av med ansiktet på min kuk. Ärligt talat så hörde jag inte när bollen träffade henne, så jag märkte faktist inte att något hade hänt, det var när en kille i tretton års åldern kom springande i full hast och skvätte sand på mitt ansikte, som jag ryckte till och tog av mig hörlurarna... Rent reflexmässigt så drar jag snabbt up shortsen, jag vänder hastigt min blick på tjejen och ser att hon bara ligger där över mitt kön.(förstod inte vad hon sysslade med i denna stund) Killen hämtar bollen och springer tillbaks upp till planen, han måste ha anat att allt inte stod rätt till! Jag vänder min blick åter mot tjejen och pratar till henne utan reaktion, jag tar henne på huvudet och lyfter det en aning.. Det bara forsar ut blod och samtidigt så vaknar hon och bara skriker ut pga. av shocken!

Nu drygt 3 år efter så visade det sig att killen som hämtade bollen oxå var den som hade tryckt till den och orsakat hela "katastråfen"!
Iallafall denna killen har nu vart tillsammans med en "nära" kusin till mig i ett år! Till en början hade jag ingen aning om att det var han, men efter ett par pratstunder tillsamman så har han frågat om det var jag, och vad det igentligen var som hände den dagen vid stranden!! Fatta att detta är pinsamt!! Tjejens näsa är än idag inte fullständigt återställd!!

Nu är ni välkommna att kritisera detta inlägg!!


"Att inte ha sex är som att vara tillfäligt död!"
 

Runknisse

Medlem
Kön
Man
Det var nog pinsammt för alla. Både dig, din tjej och den andra killen. hahahahaha. Tycker lite synd om din tjej som bröt näsan...
 

jules_86

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by medL

tycker synd, men jag tror på mer att du skulle ha gått på svenska lektionerna.

Om du frågar mig så tycker jag nog endå att det ser ut som om DU inte vet i vilken följd du ska använda orden! Men det e bara min åsikt!:D

" Sex är inte svaret. Sex är frågan. Ja är svaret!"
 

fhqwgads

Medlem
Kön
Man
Att ha brutit näsan är ju något som i regel syns också... gissa om hon har fått frågan "Hur gick det till då?" många gånger! :)
 
Toppen