Volym?

TheSandman

Ny medlem
Kön
Man
Här är en kul sak jag hitta på nätet, där du enkelt kan räkna ut volymen på din kalla den vad du vill, kuk för att va tydlig, du anger helt enkelt bara längd och omkrets för att få fram din ungefärliga volym. Du kan sen jämföra din volym med andra, genomsnittet från en rad olika undersökningar, andra användare på sidan osv..
Have fun!

Kukvolymmätare
 
M

mago [vill inte vara med längre]

Gäst
LOL, riktigt rolig och välgjord sida, blir nästan sugen på att donera lite för att se resten av sidan. Blir ganska verklighetstrogen bild på min egen kuk efter att jag matat inte lite information. Har inte mätt så noga förut heller. Kul att se och jämföra lite med exempelvis John Holmes eller Mandingo, ser ut som att jag har ett lillfinger :oops: Tur att jag inte har lätt för att få komplex eller tror att en stor kuk är lösningen på allt ;)
Om man skall vara lite allvarlig så tror jag att på något sätt kan det vara bra med en sådan sida för att se att man är mer normal än vad man tror. Läser så ofta om killar eller män som är så oroliga för om den är för liten eller stor, tunn eller tjock. Alla har vi olika och det gäller att njuta av sin egen, eller andras med om man gillar det ;)
Någon som donerat?
 

mgk

Medlem
Kön
Man
Den var kul. Jag är faktiskt inne på att ge ett glas skumpa och kanske en drink så att jag får se mer av vad som finns där. Blir nyfiken...
 

Shaft

Välbekant medlem
Kön
Man
Kul sida! Roligt att få en bild av hur man ser ut och jämföra - håller med - kanske ska man bli Gold member? Vilka fler från ona.se är med?
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
216 ;)

Klart godkänd sida..... borde kanske vara ett standard kriterium för att vara med på ona.... ??

/ I
 

dg91

Aktiv medlem
Kön
Man
Hittade denna tråden nu, kul att sidan fortfarande existerar. Var ju bara att ta fram och mäta igår 227cm3 fick jag fram, får väl anta att det är ett okej resultat
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Slak 93
Stånd 351
Har alltid vetat att jag är en grower, men shit! :)

EDIT: Det är intressant att leka med värdena. Jag utgick ifrån min egen korrekta mätning (ovan) och ökade och sänkte värdena för att se skillnaderna.
Omkretsen verkar spela störst roll. Bara att justera en cm kan t. ex skilja på runt 30 cm3 medan att justera 1cm längd endast utgjorde runt 13 cm3 skillnad. Jag gjorde detta eftersom jag märkte att flera killar som tillsynes har samma storlekar skiljer sig så mycket i cm3... förutsatt att det är deras egen kuk på forum-bilden.
Alltså kan ett par cm omkrets (som visuellt utgör väldigt lite skillnad) vara skillnaden mellan t.ex 290 och 350 osv.
 
Last edited:

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Volymen är 265.15 Kubikcentimeter (cm3), låter lite fjuttigt tycker jag.
Snälla Gud ge mig en större kuk NU!!!:((n)(y)
 
Toppen