Webcam..

Occy

Medlem
Kön
Man
Är det någon mer än mig här som har provat webcam och sett den andra onanera och själv onanerat framför kameran?
jag tycker att det är så enormt upphetsande.....

Some play hard to get , I play hard to want
 

Pandemic

Medlem
Ålder
49
Kön
Man
Nej, men jag ska skaffa mig en cam så snart som möjligt. Har velat prova på det länge nu.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Det funkar som så att man kör ett vanligt Messenger program som klarar av webcam. Typ MSN , Yahoo eller AIM Sen hittar men bara nån som är lika villig...hehe Kör hårt !!

Är det några tjejer här som har provat det då?

Some play hard to get , I play hard to want
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Tänkte bara att jag skulle lägga till att man behöver inte ha en Webcam ... Det går lika bra ( eller till ochmed bättre ) med en videokamera. Huvudsaken är att det är en digital kamera så att man kan koppla in den med Firewire sladd eller USB..... kan hända att PC användare måste leta tag på några drivrutiner , men det är nog ganksa lätt att hitta.... prova på...





Some play hard to get , I play hard to want
 

Lulekramen

Medlem
Kön
Man
Jo jag har webcamrunkat en hel del. Det finns många villiga killar i olika åldrar! Det är oerhört upphetsande! Men bäst är ändå irl!

Micke
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Hmm , inte så många som svarar på det här ämnet....
det kanske inte är så vanligt som jag trodde då... :(

Some play hard to get , I play hard to want
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Hur man frågar kanske inte spelar störst roll , utan jag tror att det har med att göra
NÄR man frågar . Om du pratar med en tjej på tex MSN , så kanske man inte ska ställa den frågan på en gång utan kanske prata mer och lära sig lite mer om personen. en del tycker nog att det skulle vara pinsamt att visa sig på kameran , eftersom man kanske tror att det kan bli en negativ respons från den andra. Om man är orolig för hur man ser ut , om man är rädd att den andra ska tycka att man är ful eller fet eller för smal...etc.

Men du kanske skulle kunna berätta att det är en sak som tänder dig , och det är en av dina fantasier osv. Om hon inte har samma fantasier eller tänder på samma sak som du så blir det nog svårt att få se henne på webcam. Föresten så är det kanske inte så många som har webcam.Och det är kanske många som är ganska nya på internet och inte vet hur det funkar...

Det kanske finns någon tjej här som har provat??
eller vad tror ni?!?!



Some play hard to get , I play hard to want
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Eller så kan man kanske leta upp något forum där det finns en funktion så att man kan visa sig på cam om något sådant finns vill säga. Eller så kan man skriva i sin profil på MSN att man söker någon att "camma" med, men då räknas profilen in som "Vuxenprofil" på MSN om den innehåller sexuella texter, då krävs det lösen för att se den profilen.
 

pellemas

Ny medlem
Kön
Man
Har gjort det ganska mycket. Brukar söka likasinnade på nån "sexchatt", kan kräva lite tålamod innan man hittar nån sugen tjej men det är alltid värt väntan :) Det har även hänt att vi gillat det vi sett så mycket att vi träffats för lite IRL också...
Det som tänder mig mest med det är att någon ser på. Att se är så klart också härligt men just att någon ser på när man gör det där "förbjudna"....

Sthlm
 

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Har kört cam själv flera gånger, men ännu inte lyckats hitta någon med cam att titta på... är sugen som fan på å se en onanerande tjej i cam :)
 

Cissi

Medlem
Kön
Man
Hej, jag är ny här så hej hej. Jo att onanera framför webben och samtidigt titta på en annan som onanerar framför sin web och vi ser varandra, det finns inget skönare.Man behöver ju bar ställa in den så att musen syns. Det är bland de starkaste orgasmerna som finns när webben går igång....

Never fake an orgasm....
 
Toppen