WOW filmer!

Snusk Pekka

Medlem
Kön
Man
Hittade en sådan fil på DC++ en gång. "Falcon"Doubleanal.avi hette filen. Snacka om jag vart förvånad när jag upptäckte att alla deltagare i filmen var män..... Visade sig sedan att falcon var ett gay films företag.

Onanera Mera
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
Jag laddade hem en massa filmer på pirate bay en g. de ligger som ett paket och heter fisting lessons typ 2gig med kanske ett tjugotal filmer när det fistar och har sig lite för grovt för de flesta kan jag tänka mig tyckte väll att det var en kick första g. jag såg det men tröttnade snabbt och raderade det. Men efter att sett de där filmerna kan jag lova er att det går att få in MYCKET! mer änn två kukar i en rumpa. Otroligt vad de sträckte ut öppningarna på en del av tjejerna.
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Trodde inte det var møjligt att få in mer än två kukar i analen hur får man plats:sleep::p
Originally posted by gizzmo

Jag laddade hem en massa filmer på pirate bay en g. de ligger som ett paket och heter fisting lessons typ 2gig med kanske ett tjugotal filmer när det fistar och har sig lite för grovt för de flesta kan jag tänka mig tyckte väll att det var en kick första g. jag såg det men tröttnade snabbt och raderade det. Men efter att sett de där filmerna kan jag lova er att det går att få in MYCKET! mer änn två kukar i en rumpa. Otroligt vad de sträckte ut öppningarna på en del av tjejerna.

Kåt runkare
 

gizzmo

Medlem
Kön
Man
ringmusklen är mer elastisk änn vad man kan tro men tjejerna i filmerna kan inte ha mått bra av behandlingen de fick.
 
Toppen