Yngre killar som vill ha äldre kvinnor. Varför så svårt??

UngGrabb

Medlem
Kön
Man
Tjenare! Ny här, märkte först idag att denna sidan fanns.

Men då har jag en startdiskussion:
Jag är 21 år, rätt mogen för min ålder. Ser väl ändå bra ut enligt andra. Brukar ha en himla tur med charmen, när det gäller tjejer i min ålder. Men inte om jag försöker på någon äldre.

Gör jag något fel? Är inte äldre kvinnor intresserade av yngre killar?
Har ju alltid vart en dröm o få sätta på en milf;)

Tack för svar!
 

Dedde

Aktiv medlem
Kön
Man
Det är dom. Men du måste läsa på saker inom kultur och händelser i från deras tid. Så det finns något att samtala om. Och uppträda minst lika moget som dom. Dölja ditt mål väl. Dregla och vara på är ingen bra väg. Kolla happypancake.se. Lycka till.
 

UngGrabb

Medlem
Kön
Man
Det är dom. Men du måste läsa på saker inom kultur och händelser i från deras tid. Så det finns något att samtala om. Och uppträda minst lika moget som dom. Dölja ditt mål väl. Dregla och vara på är ingen bra väg. Kolla happypancake.se. Lycka till.
Tack! :love:
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, är runt 50 nu, när ja va 22 så hånglade jag flera med en jobbarkompis som var 17 år äldre, riktigt trevligt, men inget mer blev det, jag var för trög. Som den gången när hon och hennes kompis sa att deras gubbar var bortresta.... men kanske var lika bra, inget hor på eget kontor, som nån här inne sa.
 
När jag var 16år och var på semester med min mamma i Grekland så blev jag uppraggad av en tysk "tant" som var 47 om jag minns rätt. Jag följde med henne upp på hennes hotellrum och fick ett knull som jag aldrig varit med om! Jag var helt chockad i flera dar. Helt fantastiskt!!!!
Det vore kul att höra mer om lite detaljer pm gärna , hur var det var de din första
 

Mats_Urbera

Aktiv medlem
Kön
Man
Tjenare! Ny här, märkte först idag att denna sidan fanns.

Men då har jag en startdiskussion:
Jag är 21 år, rätt mogen för min ålder. Ser väl ändå bra ut enligt andra. Brukar ha en himla tur med charmen, när det gäller tjejer i min ålder. Men inte om jag försöker på någon äldre.

Gör jag något fel? Är inte äldre kvinnor intresserade av yngre killar?
Har ju alltid vart en dröm o få sätta på en milf;)

Tack för svar!

Det finns många äldre kvinnor som gillar yngre killar. Min fru är en av dem. Men urvalet är dåligt och de flesta faller bort på hur de formulerar sig eller att de är dåliga på intoning eller förstå hur kvinnor över 22 år i regel fungerar. "Få sätta på en milf" är till exempel inget som är så lockande, inte heller killar som är i tjugoårsåldern och ska poängtera hur erfarna de är. Dels ger det inga extrapoäng per automatik att ha haft många sexpartners men de glömmer också bort att erfarenhet är relativt. Även om man varit sexuellt aktiv i 6-7 år är det inte så mycket jämfört med 30-40 år, särskilt inte om kvinnan är swinger eller levt i andra typer av öppna konstellationer. Så för att summera det... en vältränad kropp, bra utseende och bra utrustning i all ära men det viktigaste är ett ödmjukt sätt, visa mognaden i ord och handling (inte bara berätta att man är mogen och sen tro att det är klart) och visa sig seriös och tydlig med sina avsikter är sånt som räcker långt. :)
 
Tjenare! Ny här, märkte först idag att denna sidan fanns.

Men då har jag en startdiskussion:
Jag är 21 år, rätt mogen för min ålder. Ser väl ändå bra ut enligt andra. Brukar ha en himla tur med charmen, när det gäller tjejer i min ålder. Men inte om jag försöker på någon äldre.

Gör jag något fel? Är inte äldre kvinnor intresserade av yngre killar?
Har ju alltid vart en dröm o få sätta på en milf;)

Tack för svar!
Hittat någon äldre dam ännu ? Känner du någon som har ?
 
Toppen