Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet.
zxcvb Medlem Kön Man 11 april 2009 #1 Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet.
fredlund Ny medlem Kön Man 31 januari 2011 #2 Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet. Klicka för att expandera... jag är yngre och vill gärna bli knullad av en äldre man som synd är bor jag inte stockholm
Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet. Klicka för att expandera... jag är yngre och vill gärna bli knullad av en äldre man som synd är bor jag inte stockholm
K komtillmig Gäst 17 november 2014 #3 zxcvb skrev: Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet. Klicka för att expandera... hej om du vill kan vi ta och ses för lite kul är en kille på 21 år kåt som fan!
zxcvb skrev: Jag är 55 år och söker en yngre kille att ha sköna sexstunder med. Helst i Stockholmsområdet. Klicka för att expandera... hej om du vill kan vi ta och ses för lite kul är en kille på 21 år kåt som fan!