Är det bara jag som blir avundsjuk på killar...

F

Filmkväll

Gäst
Jag har inte märkt att jag kan spara mig, faktiskt..
Jag kan tekniskt sett få en lika skön orgasm, med bara 1 dags mellanrum.

För mig beror det helt på uppvärmningen:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jepp, naturen är orättvis mot er tjejer :D:D


Det var väl det jag visste:D:D

Annars är det nog så att jag blandade ihop begreppen, när jag öppnade tråden. Jag trodde att killar fick skönare orgasm ju mer de sprutade.

Jag förstår nu att det var en felaktig slut sats;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Slutsats... hehe, vitsigt ;)

Nej, det blir inte skönare ju mer jag sprutar när det går för mig. Vete fan varför vissa orgasmer är skönare än andra, ibland e det ju så starkt så det nästan svartnar.. Men det har inte att göra med hur mycket sprut, inte för mig i varje fall. Snarare med hur länge man håller på och kåtar upp varann utan att låta det gå... och sen till slut låter det komma, sprutar varmt.. :p:p[}:)]
 

zen

Ny medlem
Kön
Man
asså för mig så blir orgasmen bäst om jag väntar några dar kollar på lita porr runkar som fan skatar av mot sluet dra skakta sakta innan jag får den sen blir det så jävla skönt som sagt innan det svartnar nästan
 
F

Flunken

Gäst
Ärligt talat tejer! Ni har inget att vara avis på oss killar....
Min fru kan få timslånga spasmiska orgasmer om hon har tid och jag orken såklart....
Ofta varvade med fontänorgasmer
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Tror man alltid är lite avundsjuk på det man inte har eller kan uppleva. Jag är avundsjuk på att tjejer kan få multipla orgasmer relativt lätt, men vet att min fru och många av mina ex har varit faschinerad och avundsjuk på att jag kan spruta.
 

Mmmysan

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Kvinna
Tror man alltid är lite avundsjuk på det man inte har eller kan uppleva. Jag är avundsjuk på att tjejer kan få multipla orgasmer relativt lätt, men vet att min fru och många av mina ex har varit faschinerad och avundsjuk på att jag kan spruta.
Jo! Man vill ha grönt gräs på sin sida - eller nåt ;)
Jag ser en fördel för oss tjejer och den är - till skillnad för er killar att vi har lättare att dölja vår upphetsning. En bula är svårare att dölja än en översvämmad grotta...
 
Toppen