Äventyr på Vuxenkul Backaplan i Göteborg

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inte så mycket erfarenhet av portbio. Bara en gång tidigare på Manhattan i Stockholm. (Finns i egen tråd här)

På mitt första besök på Vuxenkul i maj i år (2023) så hamnade i mitten i en trekant. Jag fick hålla i två kukar medan två män stimulerade min kuk, mitt skrev och mitt bröst. Otroligt skönt att bli dubbelt uppvaktad. En stod framför och en bakom.

En av männen och jag låste in oss på ett rum och vi slutförde på två. Jag gick ner på honom och sög honom innan han ens fått av sig kläderna. Jag var väldigt glupsk på hans kön. Men han drog mig upp, drog av mig kläderna och lade mig på rygg och klev upp på mig. Han kändes helt gay eftersom han ville hångla, nafsa och känna kroppskontakt. Han lade sig på mig som om jag vore en kvinna i missionärsställning. Jag särade på mina ben och drog upp knäna så att han skulle få komma till.

Jag blev oerhört kåt över att bli behandlad så. Hans kuk gned mot mitt hål och upp mot pungen och fick kontakt med min kuk. Jag höll på att komma så jag gled neråt och tog hans kuk i munnen igen. Efter ett tag drog han mig upp igen. Vi höll på så fram och tillbaka en stund.

Jag var hans bottom och njöt fullt. Han var brutalt kåt så jag vände upp baken så att han kunde komma in i mig.

Efter att långsamt ha trängt in i mitt hål stötte han in sig i min allt mer ömmande bak. Jag låg på mage och höll emot den kraft han utsatte mig för. Han stötte fortare och var på väg att komma. Han ökade till oerhört snabb takt och stönade högt. Han kom och försökte stöta in sig om möjligt ännu längre i mig. Han suckade belåtet och drog sig ur mig med sin sperma. Jag vände mig om och behövde bara dra några gånger i mig för spruta.

Jag måste dit igen. Snart.
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var där förra måndagen (28 augusti) :cool: igen. Mer folk denna gång men flera som bara kollade.

Jag fick ta hand om en man som satt i soffan och kollade på film med din hand runt sin lem. Jag slog mig ned bredvid och gjorde detsamma på mig. Jag bjöd upp och vi bytte till att fingra på varandras kukar. Efter en stund föreslog jag att vi skulle in i ett eget rum. Sagt och gjort så vi gick in i ett bås, han drog ner byxorna och satte sig, redo för att bli avsugen. Jag satte mig på knä och tog mig an hand sköna kuk. Han hade ett fint och kraftigt ollon som trivdes bra i min mun. Kukskaftet var lent. Han stönade så jag ökade och gjorde mitt bästa för att göra det skönt för honom.
"Jag sprutar snart" sa han.
"Kom" sa jag, tog hela kuken i munnen och ökade takten.
Med ett uthålligt stön fick jag hans sats. Han lät mig fortsätta njuta av kuken medan han hämtade andan.

Någon timme senare så fick jag suga av två till inne i mörkrummet. De kom nästan direkt och behövde bara "sista hjälpen".

Längst inne i mörkrummet satt en man och sög av en annan man som stod framför honom. Jag avlöste den sittande mannen ett tag och fick själv samma behandling. Vi turades om att suga, alla tre och hjälptes också åt ett tag att båda suga den stående mannen. Efter ett tag lämnade jag dem att avsluta jobbet själva.

Jag tog mig istället hem till hotellet och satte in min dubbel-buttplug med inbyggd kula. Med den i mig får jag stimulans inifrån. Det kan räcka med att ligga och skaka eller vicka så känns det nästan som att bli penetrerad. Med hjälp av den och kvällens erfarenheter i sinnet så runkade jag mig till ett stort sprut.

Vuxenkul verkar besökas av många män som vill bli avsugna. Passar mig perfekt.
 
Last edited:

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag var på Vuxenkul förra veckan igen. Denna gång blev det ett kort besök eftersom jag nästan direkt gick och satte mig vid en man som satt i en soffa och runkade till en porrfilm. Han var fullt påklädd men hade byxorna uppknäppta och handen om hans resta påle.

Jag ställde mig och tittade på samma film ett tag och kände att den filmen med mannens runkande gjorde mig upphetsad. Jag frågade om jag fick slå mig ner bredvid, fick det och satte mig för att gjorde detsamma som mannen. Han började hjälpa mig och jag honom.

Efter en stund sökte vi upp ett bås där kläderna åkte av och vi började jucka våra kukar mot varandra. Sedan började vi turas om att suga. Jag började. Stående på knä fick jag hela hans stånd i munnen och sög honom med stor aptit.

Vi bytte och han gick ner på mig. Hans sugande var underbart skönt och jag kände att jag var på väg mot orgasm. Jag frågade om han skulle svälja och han sa ja och ökade farten. Jag sprutade och ropade stönande:
- Svälj min sperma. Ta emot min sats.
Han lydde.

Detta var lite ovanligt. Som det står i mina tidigare sexminnen på Vuxenkul så brukar jag vara den som suger av några andra och sedan kommer efteråt när jag tänker på hur jag sugit av några män under kvällen. Men den här gången kom jag först.

Jag återgäldade mannen som just givit mig en avsugning genom att suga honom till sprut. Han kom i min mun och jag svalde glupskt satsen.

Nu blir jag upphetsad av att skriva ner detta minne så nu måste jag fixa det
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
..det är ju så jäddra mörkt i dom där lokalerna så inte så konstigt man missar mörkrummet...jag föreslog lite mer belysning en gång och man satte in en extralampa som sedan försvann...:confused:
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
...nää inte i själva mörkrummet men i korridoren så man lättare ska kunna hitta till mörkrummet...tycker intensivt illa om att famla omkring i mörker , och vet inte hur många gånger jag slagit huvet i taket när jag ska försöka gå ner för den där jäddra trappan... :cautious:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
@alex Ahhh... nu var jag i tanken på fel Vuxenkul. Det heter ju också något på Backa... Ligger på Backa Bergögata
Men den på Färgfabriksgatan känner jag igen. Där vet jag var mörkrummet är. Aldrig slagit i huvudet, men du är kanske reslig både här och där på kroppen?
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
1.85.

45cm ( :rolleyes:)

..Vuxenkul de luxe kallar dom ju den nya som dom skryter oerhört om men jag har inte varit där (när priserna rusar över 200:- börjar jag få nog - samma m vissa matvaror . . .).
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
1.85.

45cm ( :rolleyes:)

..Vuxenkul de luxe kallar dom ju den nya som dom skryter oerhört om men jag har inte varit där (när priserna rusar över 200:- börjar jag få nog - samma m vissa matvaror . . .).
Jag har varit på de Lux två ggr. Det är ju fräscha lokaler, men tycker inte den är så mkt bättre än Backaplan. Första gången gav inget men andra gav två vinstlotter. Men jag har bara varit där på dagtid. Kanske bättre napp kvällstid. Hörde att de ska renovera Backaplan, så då lär väl priset rusa i höjden där med
 
Toppen