Ågestabadet (Magelungen)

elanen

Ny medlem
Kön
Man
Min fråga till er, om nån kan svara. Varför blandar sig bögar och pe dof iler in sig bland nudister. Har dessa herrar ingen respekt för att vissa gillar att bada nakna. Vid Ågestabadet har det genom året blivit rena Humlegården. Att ligga med båt och fiska utanför dessa flukta på varann avdelningar. Dom går runt på en del av badet och fluktar i smyg på varann. Och drar sig i snabeln. Nudisterna själva skrev i Södernyheterna för ett par år sen om dessa avarter. Om det fortsätter blir det ju som nu bara ett rent homobad. Att vissa herrar glor på småungarna med ögon som tefat. Ibland får man den tanken. Att nåt inte stämmer i deras huvuden. Var är respekten. Är nakenbadare själv men inte på dessa gluttställen. Tar mina dopp långt bort från dessa tittare. Att folk kan stå ut med dessa avarter. MVH Gunnar J.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Och du tror alla människor föds med den sortens respekt? Tyvärr är det så att säkert 95% av jordens befolkning saknar respekt för andra människor. Människan är det mest självska av alla djur, samt det girigaste. Vi tänker enbart på vad som gynnar oss.

It's the hard truth

__________________________
Masturbation for Salvation
 

stins

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jaha, så bögar o pedofiler ligger i samma ask för dig...
(jag badar på ågestabadet o är varken bög eller pedofil)
 
Toppen