Åldersskillnadsex, tänder ni på det?

Arom

Ny medlem
Kön
Man
hmm, 50 låter lite gammalt :p

Jag är nöjd med ålderskillnaden i mitt förhållande, hon är 84a och jag är 88a :)
 

Karlsson82

Ny medlem
Kön
Man
tänder och tänder...

Finns vackra kvinnor i olika åldrar.

Min sambo är drygt 10 år äldre. Skulle jag föredra den stora ålderskillnanden? Nej, men så är det...
 
G

Guest

Gäst
Jenni har bara varit med män äldre än henne.. Minst 10 år äldre.. om det är en slump eller inte vet jag inte.. Men nöjd har jag varit... :D;)
 

Qarin

Ny medlem
Kön
Kvinna
Tycker om både äldre och yngre män.

Har testat både och.

Yngre oftast mer oerfarna men knullar oftast hårt och snabbt.
Medans de yngre är mer mjuka.

Men det är ju så olika.

Bästa jag varit med om var när jag förförde en 20år äldre nyskild man.
Som varit gift i 25år.
Som bara knullat i missionären på söndagar.
Han fick uppleva nya saker med mig.[^]
 
G

Guest

Gäst
Är 20 år och skulle kunna tänka mig allt från 15 till 40-45... givetvis måste det vara snyggt folk!

Vissa 40-åriga kvinnor som är utseendeintresserade och klär sig dyrt och fint kan ju vara sjukt heta
 
A

andalucia (slutar på egen begäran)

Gäst
Jag raggar (krograggar) knappt längre på tjejer i min egen åldersklass, efter att ha varit med en äldre kvinna (40+, jag 25) kan jag inte låta bli att ragga på dem.

Varför? De är mer erfarna så klart, de tar för sig på ett underbart sätt och för det mesta är de mycket kåtare än "yngre" kvinnor. Jag har haft fantastika knull med tjejer som är i min ålder, men tillsammans med de äldre kvinnor jag varit med (fyra stycken) har jag haft fantasiska knullnätter och mornar. Äldre kvinnor är på något sätt, för mig, mycket mer tilltalande, sexuellt i alla fall.

På midsommarafton fick jag en av mina föräldrars arbetskamrater på fall, detta slutade med att vi först knullade på en brygga, utomhus mitt i natten, sen fortsatte vi hela natten och morgonen hemma i hennes lägenhet. Att vakna bredvid en äldre kvinna vars sexlust fortfarande består är underbart.
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Nu kommer mitt lik fram ur garderoben... På en utomhusfest för ett tag sedan blev det att jag och en äldre kvinna runt 40 blev kåta på varandra, ingen av oss va väl direkt nykter för övrigt, resultatet blev att vi hade det viladste sex jag någonsin haft under natthimmlen. Minns att min kuk ömmade i flera dagar efter den 'behandlingen' :oops: Det har varit min starkaste sexuella upplevelse hittils.

Men för min egen de, tycker jag att det är okej för Mig att ha en relation med en kvinna 20 år äldre än mig? NEJ

Tycker jag att det är okej att ha sex med en kvinna 20 år äldre än mig? JA [:cool:]:p
 
R

rebiz - vill inte vara med

Gäst
Hejsan!
Jag 'r tillsammans med en man som är 17 år äldre än mig.
Jag har fått väldigt mycket skit för det av en del släktingar, grannar och vänner.
Finns dom som kallat honom för pedofil, gubbe m.m
Jag bryr mig inte så mycket om vad andra tycker,.
Visst sårar det ibland men jag är väldigt kär i min Anders!
Vad äe eran åsikt`
 

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Mina föräldrar är det lite drygt 10år mellan, min kusin är tillsammans med en kille som är typ 8år. chefen på jobbet har en kanske 10-20år yngre (vet inte deras åldrar riktigt...) på jobbet är det även ett par och det skiljar kanske ~10år, och en kille som jobbar där har en tjej som är ganska mycket yngre typ 10-20, kommer inte ihåg exakt vad det var.

Men det viktigaste är väll att man älskar varandra, sedan är väll åldersskillnaden inte det viktigaste...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var gift med en kille som var 20 år äldre än mig, men när man är kär & allt funkar är ålderskillnaden mindre viktig. I nuläget har jag svårt att tänka mig att vara med nån som jag skulle kunna vara mamma till, även om jag fått en hel del erbjudanden från yngre killar. :oops:
 

Boss

Medlem
Kön
Man
Jag var gift med en kille som var 20 år äldre än mig, men när man är kär & allt funkar är ålderskillnaden mindre viktig. I nuläget har jag svårt att tänka mig att vara med nån som jag skulle kunna vara mamma till, även om jag fått en hel del erbjudanden från yngre killar. :oops:
Varför inte ?...
 

_snippan-

Medlem
Kön
Kvinna
vet inte, tror det kanske beror på att jag varit med om så mkt.. livserfarenhet liksom. vet inte om jag skulle ha nåt utbyte av en 18-åring, för mig tar det flera veckor/månader innan jag tänder till. ska vara mer än bara 6.
 
Toppen