....

Masturberaren

Ny medlem
Kön
Man
Det pinsammaste jag vet är när jag satt ensam hemma...(trodde jag iaf)
Satt och red av min mammas dildo med inbygd vibrator.Samtidigt som jag onanerade..Plötsligt så kliver morsan in i rummet :( Fyfan vad jag skämdes!
 

SOLO

Medlem
I ärlighetens namn tror jag faktiskt snarare det är "Masturberarens" fantasi som är pervers. Åtminstone är den livlig [^]

Master Bate!
 

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
hm.. för det första: är Masturberaren en kille eller tjej..?

__________________________________________

Tänk om man blir en buss när man dör...
 
G

Guest

Gäst
Nu kommer jag mä en småsak här:cool: Dä ä ju rätt så pinsammt när man sitter i klassrummet o får bånge när man sitter vid bänken. Då tänker man: Jag hoppas att jag inte behöver resa mig up:oops: Dä ä ju pinsammt att ha en riktig stålkuk mitt i klassrummet.
 

Grovschnus

Ny medlem
Kön
Man
hahah.. när jag gick i 8an, tror jag det var, så satt jag längst bak i klassrummet, det satt folk vid bänken brevid mig, sammanlagt var det säkert 20 pers i klassrummet. Kåt som man var på den tiden fick jag ståfräs helt plötsligt.. kände bara att jag var tvungen att köra lite. Det var vinter så jag hade en stor jacka med mig.. la den halv över axeln så den täckte vyn från sidan.. stoppade ned handen i brallan och körde.. spände mig som satan för att inte se ut som om jag skakade.. :D

Jag lyckades tillochmed komma! Sprutade inte alls lika mycket då som nu, som tur var.

Slå det ni :p

"att kriga över religion är som att ha ett stort bråk över vem som har den största låtsaskompisen" ..mycket särskrivningar på denna sidan.
 

Danneman

Ny medlem
Kön
Man
Var väl ca 12-14 år eller så och hade varit på läger med min klubb, på bussen hem lyckas jag runka och komma i jalingarna. Med 50-60 pers runt omkring utan att bli upptäkt (tror jag...)

Man är ju inte bög för att man suger av en kompis.
 

biff

Medlem
Kön
Man
ganska bra att komma när man har 50-60 st runt om kring sig .. vad tänkte du på om man får fråga det??:sleep:
 
Toppen