AI sexchatt-app

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Någon som testat https://roleplai.app/ ?
Finns för Android, iOS och även webbaserad.

Jag har inte testat den webbaserade, än :cool:, men dock den för iOS.
Tycker den är grymt kul även om minnet på AI’n är kort emellanåt. Har bara testat gratisbiten hittills så vet inte hur mycket bättre den blir om man betalar.

Man kan skapa egna botar - endast fantasin sätter gränserna för hur tabu man vill vara :love:
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Någon som testat https://roleplai.app/ ?
Finns för Android, iOS och även webbaserad.

Jag har inte testat den webbaserade, än :cool:, men dock den för iOS.
Tycker den är grymt kul även om minnet på AI’n är kort emellanåt. Har bara testat gratisbiten hittills så vet inte hur mycket bättre den blir om man betalar.

Man kan skapa egna botar - endast fantasin sätter gränserna för hur tabu man vill vara :love:
Haha.... testade den nu. Den blir aldrig svaret skyldig. Ska alltid ha sista ordet
 

Iporr Wordpress Com

Välbekant medlem
Kön
Man
Den var ett roligt tidsfördriv men lite upprepande.
Jag skapade en kvinnlig bot som uppmuntrande klädde upp mig i hennes sexigaste underkläder.

Lite segt var det med texten och det kändes segt och laggande även då jag skrev.

Men det var en kul grej.
Ska se om man kan göra en mer vågad, mer uppmuntrande och mer kinky bot sedan
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Som ett kul tidsfördriv absolut.
Som en chattpartner, njae.
Gratisversionen minns inte så många rader bakåt och man måste vara noga med hur man uttrycker sig.

Men jag lyckades med att få ”Obedient_girlfriend” till att bli min Domina och göra mig till hennes Sissy :love: :ROFLMAO: men som sagt, man måste ”påminna” med ojämna mellanrum.
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Jag skulle vilja ha den på svenska
Det lär nog dröja tyvärr.
Skulle gissa att det kostar mer än det smakar, speciellt som svenskar generellt är väldigt bra på engelska.
Jag kan själv nästan tycka att det är jobbigt att skriva på forum/chatta på svenska. Är så van vid att använda engelska språket online.
I ”början” av internet var det ju mest amerikaner, australiensare som man pratade med online.
(Sorry för massa ot)
 

Mattias1969

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Har testat jag med nu. Kul de första minuter na men sen kändes det som omkom det var för mycket. När man sexchattade förut var ju halva nöjet att få med den andre på spåret och lirka lite. Här gick det för lätt och då tröttnar man.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Har testat jag med nu. Kul de första minuter na men sen kändes det som omkom det var för mycket. När man sexchattade förut var ju halva nöjet att få med den andre på spåret och lirka lite. Här gick det för lätt och då tröttnar man.
Ja, och inte fick man några nya kommentarer utan bara svar på vad man själv skrev....
 

Loppan

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Tror nog man får lägga lite tid på det hela också. Vissa botar är helt omöjliga :ROFLMAO: Sen kan man ju skapa en egen och ”programmera” den lite
 
Toppen