Anal onani

xku8

Ny medlem
Kön
Man
Hej

Jag är en kille på 25 år. Jag har experimenterat med anal onani i säkert 10 år. Det är ganska lång tid då jag inte förrän alldeles nyss tyckt att det varit särskilt skönt när det väl kom till kritan.

Vad som ändå får mig att gång efter annan, med ett par månaders mellanrum, ha en rejäl onani-session med mycket lek med anus är kanske det att jag känner att jag har inte riktigt kontroll över denna del av min kropp. När jag fingrar på mitt anus får jag obekant känsla. Det känns dels inte riktigt som att det är jag som berör mig; jag kan kittla mig själv på ett sätt där som jag inte kan någon annanstans på min kropp. Dels så känns på något sätt mitt anus inte igen av mina fingrar heller! Ibland öppnar hålet upp och ibland sluter det samman som en kyss och jag vet förvisso när det kommer göra det, det kommer i vågor som känns i magen, men jag har mycket svårt att kontrollera det.

Jag är knappast homosexuell. Jag experimenterar ibland på tanken att jag skulle vara bisexuell, men jag tror snarare att det bottnar i en allmän nyfikenhet. En lös kuk skulle jag gärna smaka på, men när jag tänker på kroppen och människan bakom blir jag genast avtänd.

Jag kan känna ett obehag när jag penetrerar mig själv, som möjligtvis är en undermedveten skuldkänsla. Det kan bero på att jag känner att min kropp kämpar emot. När jag masserat och penetrerat mitt anus ett tiotal minuter ger musklerna med sig mycket lättare och till slut har jag numera inga problem att få in två eller tre fingrar. Anuset öppnar upp och ger plats för dem utan några stridigheter. Men om jag för en kort stund upphör massagen där nere krävs det en viss tänjning innan jag släpps in lika lätt igen.

I alla fall. De senaste gångerna jag masserat mitt anus tycker jag att jag uppnått mer än tidigare. I hopp om utbyte av tekniker för att göra det ännu skönare tänkte jag här redovisa några av mina upptäckter, varav vissa säkert verkar uppenbara men som tydligen inte alls varit det för mig och kanske några andra.

Ok. Det första problemet är att bli av med smutskänslan och skulden. Till att börja med är den milda avtrubbning som ett glas vin eller två ger ingen nackdel. Lustkänslan är lika stark, men en viss tolerans för dig själv kan infinna sig. Åtminstone är det så för mig. Men drick inte mer!

Och så måste du börja tycka om din kropp (ojoj, klyscha, men sant). Känn dig sexig! Var intresserad av hur du ser ut. Jag brukar ställa upp en spegel i lämplig vinkel så att jag ser mig själv och gärna en extra lampa på golvet för det är ofta svårt att få belysning där du vill se. Jag tror att denna punkten är den absolut viktigaste! Ju sämre självkänsla jag har desto sämre har massagen känts.

Raka dig! Detta är en av de viktiga saker jag tidigare missat. Ett hårigt anus blir aldrig sexigt. Jag trodde inte en rakning skulle innebära någon skillnad, men jag hade otroligt fel. Dessutom är håret som växer mellan skinkorna mycket mjukt så jag har inte haft några problem med att det börjar klia och irritera när det växer ut, till skillnad från när man rakar pungen.

Nästa sak är att se till att vara tom i ändtarmen! Många gånger har jag blivit avtänd och avbrutit massagen därför att en .. missfärgning .. dykt upp på det jag fört in. Det uppenbara är förstås att bajsa innan! Men små bajspartiklar kan ändå finnas kvar och komma ut vid ett oönskat tillfälle. Det bästa för att bli helt ren är att i omgångar spruta in en liten mängd vatten i analöppningen och pressa ut det. När vattnet som kommer ut är rent slipper du överaskningar. Men spruta inte in för mycket vatten! Du vill inte ha ett fullständigt lavemang, för resultatet av det är diarréliknande och du kan sitta i timmar och skita utan att allt vatten, utblandat med bajs, kommer ut. Och när du väl tror att du är tömd kan den anala massagen pressa ut en sörja du inte trodde fanns och det är knappast särskilt upphetsande. Jag har med fördel använt en sådan spruta man använder för att spruta på växtblad. 20-30 sprut, töm, 20-30 sprut, töm, osv.

Och om en olycka ändå skulle uppstå, så ta det inte för allvarligt! Tänk på situationen: det är något som fanns inom dig, nu är det ute. Det är fullt med bakterier, och det kanske luktar en aning, så försök göra av med det. Men låt det inte förstöra hela föreställningen! När du är klar med din session tar du en ordentlig dusch och rengör platsen där du varit på. Om du är på badrummet sköljer du bara rent golvet. Det äckliga är alltså inget som kommer finnas kvar utan är bara något som är där för stunden.

Glidmedel. Jag har aldrig velat köpa något kommersiellt glidmedel, dels för att jag inte vågat köpa det, dels för att jag inte vill ha det stående här hemma. Jag har haft ett stabilt förhållande tills för ett halvår sedan och träffar henne fortfarande och en sådan upptäckt skulle jag ha svårt att förklara. Istället har jag prövat på det mesta jag kunnat uppbringa: saliv är alltid tillhands. Raklödder har jag ofta använt, men det irriterar på ett sätt som inte är så skönt. Senast gjorde jag ett experiment med flytande honung och ungefär en tredjedel vatten. Doften och utseendet tilltalade mig. Glidförmågan var ok, men inte fantastiskt. Skriv gärna om ni har några bättre idéer! Avgörande för mig var dock att glidmedlet måste vara transparent. Raklödder och liknande får mig att känna mig löjlig istället för sexig.

Så hur ska då själva massagen utföras? Ja, detta är den punkt jag tror jag har mycket kvar att lära. Så här brukar det vara för mig iaf:

Inledningsvis kan jag smeka mig och fördela glidmedel runt anus med fingrarna. Men att penetrera med fingrarna väntar jag med till senare eftersom hålet är alltför motvilligt och jag gillar helt enkelt inte den känslan mot fingrarna. Så jag penetrerar först med något objekt. Jag har hittat två skruvmejslar av olika storlek som jag gärna använder (Återigen inga inköpta sexleksaker av samma anledning som ovan). De har ett gummiskaft med en "boll" längst upp som är ganska intressant. Fördelen med detta är också att själva mejseln är lång och jag inte behöver vara rädd för att den ska "sugas upp". Jag för först in den lilla sakta. När den väl kommit in drar jag ut den och sen för jag in och ut den i allt snabbare takt efterhand som jag känner hålet börja acceptera intrånget. Sedan kan jag föra in en eller ett par fingrar och därefter det större objektet på samma vis: först sakta och sen allt snabbare. Därefter är mitt anus ganska välvilligt sinnat och jag har ibland fått in fyra fingrar och en bit av tummen. En intressant känsla är att med mejseln införd hålla fast stålet mellan fötterna och sedan låta mejseln knulla mig genom små rörelser med fötterna och rumpan

Det skulle vara roligt att höra om någon har mer utstuderade tekniker att komma med. Och en sista fundering: jag har hört talas om att man kan bli "mjölkad" genom prostatamassage. Jag undrar om någon har lyckats göra detta med sig själv? Jag är mycket nyfiken på känslan men har, trots ihärdiga försök, inte lyckats med detta.

Kön
Man
Jag har mjölkat mig själv många gånger genom att stimulera prostatan. Du säger att du inte lyckats trots ihärdiga försök, vilket inte är förvånande, för det krävs mer än så. Försök med en mer djuriskt diabolisk inställning, ska du se att det går bättre... Prostatan är svårforcerad, men det är väl värt besväret. :p

Toppen