Ge tips om anal onani för kvinnor

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Någon som kan ge tips på hur man gör för att testa om tjejen kan gilla att få anal onani och om det finns någon punkt samma som mannens gpunkt?
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt det där, min tjej säger att egentligen ger inte analt henne så mycket annat än att hon går igång på att det är lite "dirty". Sen säker hon att känsla att vara uppfylld där bak är ju lite mer speciellt än i fittan, men finns inget där bak som egentligen som vår (männens) p-punkt. När vi kör analt så leker hon med sin vibrator samtidigt eller smeker sig själv, annars så blir det inte mycket till orgasm för henne säger hon.
 

Tj58

Aktiv medlem
Ålder
65
Kön
Man
Borde kanske testa på mig själv först, kan någon rekommendera sexleksak för nybörjare och som kanske kan fungera för tjejen också?
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Jag rekomenderar böjda leksaker för män. Trycket mot prostanan är inte att leka med (unbderbart). Var inte rädd att utforska era analer. Ett områder som många killar borde leka lite med mer. Om ni är lite till åren kommen, gör en prostataundersökning, detkan rädda era liv.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Borde kanske testa på mig själv först, kan någon rekommendera sexleksak för nybörjare och som kanske kan fungera för tjejen också?
Självklart ska du prova att njuta analt själv också. En analplug är riktigt skönt när man runkar. Att använda något penisformat är en högre växel. Lek dig fram ..prova..njut..
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Börja med ett finger. analen består av 2 muskler. en som du har kontroll över och en du inte har. Tryck en kuk eller dildo mot analen långsamt tills slut-kuskeln ger vika (ca 15 sek), rek glidmedel med fingret ordentligt innan. Tips för alla då analen år något vi människor har gemensamt, men något kvinnor saknar. Prostatan är en diamant för män, en böjd anal-leksak för män är en föhöjd leksak som kan skapa enormt nöje :)
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Självklart ska du prova att njuta analt själv också. En analplug är riktigt skönt när man runkar. Att använda något penisformat är en högre växel. Lek dig fram ..prova..njut..
Att använda något penisformat..en dildo..kan vara psykologiskt..det påminner ju mer om nästa steg..en riktig penetration..
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag rekomenderar böjda leksaker för män. Trycket mot prostanan är inte att leka med (unbderbart). Var inte rädd att utforska era analer. Ett områder som många killar borde leka lite med mer. Om ni är lite till åren kommen, gör en prostataundersökning, detkan rädda era liv.
Skulle vilja få prostata undersökt av kvinnlig läkare. Gärna efter ett längre sprutuppehåll..
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Om man får drömma lite, detta är ju Onna, forumet där vi är öppna. Jag skulle verkligen behöva gå igenom en prostata undersökning för att kolla att jag inte har prostata canser. När sjuk syster tränger in i min anal och kommer åt min prostata så reser sig min kuk, Hon ler och säger: Ops, se där. Hon fortsätter att smeka min prostata och börjar även smeka min kuk tills jag kommer Hon torkar av mig med en våt servet och går. Fantasi är underbart.
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Någon som kan ge tips på hur man gör för att testa om tjejen kan gilla att få anal onani och om det finns någon punkt samma som mannens gpunkt?

Slicka henne när hon ligger på rygg. Smek analt och låt henne stöta emot o vilja själv få in fingret milimeter för milimeter. Smörj in med massor massssssor av glidmedel och bäst om hon har fötterna på dina axlar och benen isär.

Ingen stress och hon själv bestämmer takten in...om alls. Gillar hon det så lär det märkas :)
 
D

Deleted member 71611

Gäst
Någon som kan ge tips på hur man gör för att testa om tjejen kan gilla att få anal onani och om det finns någon punkt samma som mannens gpunkt?
Skaffa små smala pluggar med vibrator och massor av glidmedel som inte är vattenbaserat :) Sen i hennes egna takt.
 
Toppen