Analt avslappningsmedel

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Hej, har läst en del om avslappningskräm för baken, funkar det? Det är så vi, min fru och jag, vill få in större dildos m.m. i baken, men än så länge går det inte. Då kanske detta kan hjälpa till. För 20 år sedan fick jag in jättestora dildos m.m. utan problem. Skulle vilja uppleva det igen.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Hej, har läst en del om avslappningskräm för baken, funkar det? Det är så vi, min fru och jag, vill få in större dildos m.m. i baken, men än så länge går det inte. Då kanske detta kan hjälpa till. För 20 år sedan fick jag in jättestora dildos m.m. utan problem. Skulle vilja uppleva det igen.
Det som finns och är verksamt på riktigt är receptbelagt och har glyceryltrinitrat som aktiv beståndsdel.
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
*ler vänligt* Jag behöver ingen läkare... I alla fall inte till detta.

Skicka passningen till vännen ovanför som hade frågan.
Ett tips från coachen är att INTE komma till farbror Doktorn och tala om att du har googlat fram att Retrogesic är lämpligt att förskriva. Säg inte heller att du fått tipset på ett forum. Ta fram ditt problem och låt läkaren tänka ut lösningen. Råkar veta att det tar hårt på yrkesstoltheten är patienten har varit hos Dr Google innan besöket på mottagningen.

På Kry eller motsvarande kanske du hittar någon som inte ställer några frågor.

För övrigt ska du som patient läsa Fass när nu har fått receptet och vill veta mer.

Puss på er!
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
*ler vänligt* Jag behöver ingen läkare... I alla fall inte till detta.

Skicka passningen till vännen ovanför som hade frågan.
Ett tips från coachen är att INTE komma till farbror Doktorn och tala om att du har googlat fram att Retrogesic är lämpligt att förskriva. Säg inte heller att du fått tipset på ett forum. Ta fram ditt problem och låt läkaren tänka ut lösningen. Råkar veta att det tar hårt på yrkesstoltheten är patienten har varit hos Dr Google innan besöket på mottagningen.

På Kry eller motsvarande kanske du hittar någon som inte ställer några frågor.

För övrigt ska du som patient läsa Fass när nu har fått receptet och vill veta mer.

Puss på er!

Ja vill man ha skojiga läkemedel så är nog vettigt att ha en problembild att utgå ifrån (sann eller påhittad). Fass är inte så dum för att se hur man kan påverkas av sånt man trycker i sig på ena eller andra sättet
 
Toppen