Bästa kompisens ex

P

PeterGBG

Gäst
Har en polare jag vart bästa vän med sedan barnsben. Vi har känt varandra i 34 år av 35.
Hans ex var riktigt söt & riktigt snuskig. Hon var även gothare. Alltid svart klädd & kjolar och dem snyggaste brösten i stan. Visade villigt upp dem när man bad henne. Eftersom jag är galen i bröst, stora som små, frågade jag ofta. Min polare hade inga problem med det. Han bara skrattade & sa kör på. Vad fan kan hända.

Vi var ofta ute på krogen tillsammans. Drack ofta lite för mycket vilket gjorde att vi tappade hämningarna mer & mer.

En kväll blev jag & hans ex, då flickvän, väldigt kissnödiga på väg till ett ställe. Vi båda vek av in i en buske. Hon tittade på när jag kissade & höll även min kuk.
När det var hennes tur stod jag bakom henne & höll hennes kjol & trosor. Fick torka rent hennes renrakade fitta med hennes trosor. Min polare var helt ovetandes.
Var vid denna tidpunkt vi båda började prata om sex & porr på allvar när det bara var hon & jag.

Det visade sig att vi båda tände på nästan exakt samma grejer. Var väl då vi faktiskt började bli kåta på varandra. Men hon ville inte vara otrogen. Så i ett par år snackade vi bara om vad vi skulle vilja göra.

Sen kom dagen då dem gjorde slut. Var så klart ledsen för min polares skull. Var synd att dem skulle gå isär. Att man kanske inte skulle få samma chans att få allt det där man drömt om. Jag lät det gå ett tag efter deras separation. Hörde av mig på vinst & förlust om hon ville ses för att kanske infria några av dem drömmar vi haft.

Svaret kom ganska fort. Hon ville!

Hon kom hem till mig ett par dagar senare.
Hon hade med sig massa grejer & kläder. För hon hade tänkt att stanna hela helgen.

I sin väska hade hon en halv sexleksaks butik, några porrfilmer & sexiga underkläder. Det kan man ju inte tacka nej till. Porrfilmerna bestod av shemales, wetsex & lite bukkake filmer. Vi båda tänder rätt mycket på shemales & kiss, så dem gick nästan dygnet runt. Var alltid en porrfilm på i bakgrunden.

Hon var en kuksugerska av högsta rang! Tog inte många minuter innan jag fyllde hennes mun med första satsen sperma. Det hjälpte ju inte direkt att hon stod på knä med röda grenlösa trosor & en röd BH bara bygel.

Som ”straff” för att kommit fort i hennes mun, satte hon på mig ett koppel, ledde in mig på toa. Hon kommenderade ner mig i badkaret. Satte på mig handklovar. Utan att säga ett ord mer, ställer hon sig på badkars kanten. Sätter sig på huk med fittan 10 cm från mitt ansikte & börjar kissa. Känner att min kuk redan står som ett spett igen. Men jag får inte runka & kan inte heller, då jag är fastspänd. Får inte under några omständigheter röra henne. Vill bara smeka hennes snygga bröst. Sära på dem snygga blygdläpparna för att se henne kissa.

När hon kissat klart & min egen kåthet rusar i kroppen. Får jag äntligen slicka rent hennes fitta. Hon visar tydligt att jag är hennes ”bitch”. Jag lyder mer än gärna.
Hon börjar sedan att tvätta av mig med duschkräm. Kuken låter hon vara. Hon vill inte att jag ska spruta igen. Spolar av all duschkräm. Sätter sig på huk över min kuk. Bara toppen av mitt ollon nosar hennes blöta fitta. Hon retar mig till max. Känner hur blöt hon är. Hur glatta hennes blygdläppar är. I detta läget vill jag bara tränga in i henne & knulla henne djuriskt hårt. Försöker styra in min kuk i hennes fitta.

Detta ses inte blida ögon. Hon försvinner ut till sin väska. Hör att hon letar efter något.
Hör att hon kommer tillbaka med bestämda steg. Sen uppenbara hon sig med en läder piska i din hand, och det är det ljuvligaste jag sett. Ser nästan ut som en ängel. Går sedan med bestämda steg mot mig. Sen börjar hon piska min bultande kuk. Hårdare & hårdare tills den är öm & röd. Sedan säger hon, du knullar mig när jag säger att du ska knulla mig. Försöker du tränga in i mig en gång till, blir det ett hårdare straff.

Hon börjar ta bort handklovarna & säger att jag ska sköta mig. Svarar självklart min drottning. Så fort jag kommit & ut från badrummet, knuffar jag ner henne på knä i hallen. Styr kuken mot hennes blöta hål. Lyckas bottna kuken i henne. Hon tar sig loss, men bara för att jag låter henne göra det. Vill se vad hon ska bestraffa mig med nu.

Sätter handklovar på mig igen. Föser ner mig i sängen. Spänner fast mig i sänggaveln. Måste ligga med magen nedåt.
Hon går till sin väska igen. Denna gången ser jag att hon tar på sig en strap-on.
Detta är drömmen jag drömt om så länge.
Hon börjar smörja in lös kuken med glidmedel, sen börjar hon bearbeta min anal.

Det tar ett tag innan jag vant mig vid storleken. Men när det väl släpper börjar hon knulla mig hårt. Ömsomt hårt ömsomt kort & hårt. Efter att hon knullat mig hårt ett bra tag känner jag ilningarna från pungen. Stönar högt! Sen exploderar kuken. Sperman sipprar ur min kuk. Samtidigt som hon knullar mig. Orgasmen var så stark efter att inte ha rört kuken på nästan en timma. Hon stannar inte för än jag ligger i en hög på sängen i en pöl av sperma.
 
Toppen