Bästa onani stund ni har haft

Vixie

Medlem
Kön
Man
Hej jag undrar som rubriken säger vilken er bästa onani stund var. Berätta vad ni använde t.ex dildo/fleshlight och när det var typ ett år sedan eller två veckor sedan. Berätta gärna fall ni har några tips som kan hjälpa att få en skönare orgasm eller onani. :)

Min bästa onani stund var när jag var ensam hemma och nyfiken som jag var testade jag några saker. Jag byggde med hjälp av en guid här på onanera en låtsats mus. Resultatet av den blev väldigt bra och efter en halvtimmes runk med den framför en porrfilm gjorde så jag fick en jätte dunderskön orgask och det är den bästa hittills som jag har fått. :p

kille71

Medlem
Kön
Man
hmm... svart att svara på det.
har man kommit upp min min ålder så har man en hel del fantastiska runkminne.

spontant tror jag att det bästa var när jag har lekt med en dildo första gången och körde in den samtidigt som jag runkade. Det var som en helt ny dimension på orgsamn. :p

G

Göran67

Gäst
Bästa onani minne måste vara när jag var hemma med influensan för typ 8-9 år sen... Blev sängliggandes lääänge... men vid tillfriskningen så började kroppsfunktionerna att vakna till liv med besked. Det blev inte bättre av att grannens (as-sexiga) dotter skulle sola i deras hobby rum, hade fin fin insyn där... Höll på att storkna när hon klädde av sig allt och hoppade in i solariet. Blev så sugen så jag började runka lite smått för att vänta på att hon skulle komma ut igen, När det väl hände så fick jag mig en chock, hon slickade av sina fingrar och sedan smekte sig snabbt över brösten och musen... Blev så chockad att det gick för mig direkt, hon var så otroligt sexig och fin. Fick reda på något år efteråt att hon hade sett mig och att det var avsiktligt för att retas, tyvärr så berättade hon det för sina kompisar. Väldigt tråkigt att bli utskrattad på krogen... Men fortfarande min enda spontan orgasm som jag upplevt.

/Grimmy

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
mitt bästa är nog när min sambo suttit hemma här med en väninna på balkongen o tagit några drinkar eller glas vin/cider innan dom ska ut,
jag har suttit vid datorn o porrsurfat o runkat, jag låtsas alltid att jag inte hör om nån av dom kommer o ska gå på tex toa om nu inte båda går in samtidigt från balkonen för då brukar det vara prat fniss o skratt, lite svårt o inte höra det ;) (man passerar datorrummet då man ska till vår toa) och det är riktigt eggande när man ej låtsas höra då jag ju inte vet om det är sambon eller väninnan som kommer gå förbi o se mitt praktstånd i handen.:p:oops:

Dexter

Medlem
Kön
Man
Omöjligt att säga nån speciell gång men en lugn förmiddag med rudeboyen på plats eller anal beads och ett stadigt runk med drypande liquid silk som glid. Sen massera ollonet till sprutgränsen och sen drar man ur kulorna. herre gud vad skönt [}:)]

Toppen