Bögparkeringen

Stronlov

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag hade väntat tills det började skymma. Jag visste bara det man hörde av folk när man kör förbi, att det är där bögarna träffas. Det var bara en stor dåligt upplyst grusplan som användes som parkering.
När jag kom dit stod det några bilar här och där och någon enstaka människa rörde sig. De första bilarna jag gick förbi var tomma, i nästa rad såg jag att det satt någon i en bil. Jag gick ditåt och såg att en kille satt bakom ratten och runkade, han tittade på något i sin telefon. Jag fortsatte innan han hann se mig. I nästa grupp bilar var alla tomma, bara en bil kvar längst in. Jag gick sista biten också och såg att någon satt i bilen. Det var ganska mörkt och jag såg mest min egen spegelbild i rutorna. Jag hann komma nästan ända fram innan han såg mig. Han hade suttit och runkat och gjorde inget försök att dölja det. Han runkade demonstrativt några drag så att jag verkligen skulle se, och hissade ner sidorutan. Han frågade om jag ville komma in, jag gick runt bilen och satte mig på passagerarsätet. Han frågade rakt ut om jag ville suga, och givetvis ville jag det. Han lutade sig bakåt och jag satte igång. Han var först halvstyv, smakade lite svettigt och salt. Han hårdnade fort i min mun och jag började suga i långa tag. Inte så lång kuk, men rätt grov och nu stenhård. Jag känner att han är på väg att komma men fortsätter suga. Han säger att han ska komma om jag inte slutar, jag suger lite hårdare och han kommer i min mun. Först ett par rejäla sprut och sen lite till.
Jag svalde och slickade i mig alltihop och tackade sen för mig.
 
Toppen