Bakisrunka?

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Tycker bara det är så behagligt att dra en tralla när den värsta smärtan gått över och bara bakisdåsigheten slagit sig till ro. Nog bland de mest behagliga onanistunder jag vet om.

Måste vara alla bra kemikalier och jox som frigörs ;), är jag ensam om detta eller är det fler som tycker om att förgylla dagen efter med lite onani?

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Jag har nog gett bakfyllekåtheten ett ansikte utåt....Nej du e nog absolut inte ensam:)

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)

Isdx

Medlem
Kön
Man
Stämmer Flow242, absolut, du är inte ensam om det :D Det brukar också va ett bra sätt att bli av med huvudvärken!

UltraKinky

Ny medlem
Kön
Man
ensam och bakis... ja då kan man bli lite på g... :D .... det är nog då man är som mest kinky.. :D

/Danne [BiKille25]

Mitt Skype alias: bimale25swe , kontakt mig gärna för en pratstund

Isdx

Medlem
Kön
Man
Har märkt att orgasmen känns annorlunda också då man har bakis, liksom intensivare, också sperma mängden brukar va större än vanligt.

Originally posted by FordFairlane

det funkar, man blir lixon lite människa igen

handtralla

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Isdx

Har märkt att orgasmen känns annorlunda också då man har bakis, liksom intensivare, också sperma mängden brukar va större än vanligt.

Originally posted by FordFairlane

det funkar, man blir lixon lite människa igen

När jag tänker efter så har du aldeles rätt. Känslan som kommer när man sprutar när man är bakis är mycket djupare samt att det kommer mer sperma. Kan vara att man är mer avslappnad när man är bakis

Keep on going!!

Isdx

Medlem
Kön
Man
Originally posted by handtralla
När jag tänker efter så har du aldeles rätt. Känslan som kommer när man sprutar när man är bakis är mycket djupare samt att det kommer mer sperma. Kan vara att man är mer avslappnad när man är bakis

Keep on going!!

Jag tror också det är orsaken till det, att man är mer avslappnad men också kåt då man har bakis. Konstigt nog... kanske nån doktor vet orsaken till det, veti fan :D

Flow242

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Originally posted by handtralla

Eller bara en sådan kontrast mot bakfyllans lidande? :D

Fast det förklarar inte varför man sprutar mer...
Inga tjejer som pullar dagen efter föresten?

Toppen