bara lilla jag IGEN!!!

hheejjee

Medlem
Kön
Kvinna
Var just på väg hem från en kompis.trött stod jag och fumlade efter dörrnyckeln i väskan.Varför ska tjejer ha så mycket med sig??tänkte jag..log för mig själv.
skulle precis öppna porten så blev allting svart.

Jag vaknade upp,aj...så ont i huvudet.försökte röra mig men det gick inte...händer och fötter var fastbundna,repen skar in i huden.
såg ingenting det var alldeles svart i rummet..hörde bara någon andas.
sedan blev allt svart igen....kändes som jag varit utslagen i en evighet.
vaknade av att någon tog en fuktig svamp och tvättade mitt ansikte,varsamt.kunde inte se hans ansikte,bar en mask.men hans ögon...vackra,gröna...
jag kände mig inte rädd,hans ögon var lugna och fulla av ömhet.
han tog av mig alla kläderna...tvättade min kropp.varje cm...jag skakade när han berörde mig,men det var av njutning.
han avslutade med att låta sina händer vandra längs min fuktiga kropp.

han kysste min hals,kupade sina händer runt mina bröst,slickade med varm tunga på dom nu styva bröstvårtorna.kunde inte låta bli att stöna....
tungan lekte på min mage...pussade den lätt

pressade isär mina ben...han satt en stund och bara tittade...min puls rusade
han böjde sig fram luktade..kysste..slickade.mmmh han knullade mig med tungan...så skönt.När han kände att orgasmen var nära slutade han.

smekte mina ben...tittade.
för att sedan börja om...om och om igen...vet inte hur länge han höll på...men jag fick orgasm efter orgasm...
efter att ha "behandlat" mig
han ställde sig upp i sängen...med benen på var sida om mig.
hans kuk var hård och glänste ...han var vacker,man kunde se att han brydde sig om sin kropp...i mina ögon felfri.

han smekte sig själv...handen gled över kuken...hela tiden med blicken på mig.
lät sitt pekfinger glida över ollonet...

runkade hårt...såg hur han njöt...han spännde hela sin kropp,när han kom.Sprutade ner mig,mina bröst,mage...hela mig

han sjönk ner över mig...lossade repen.kysste mig ömt...sa att jag var nu fri att gå.
men ville inte...vände mig mot honom log -jag stannar här.

vi somnade utmattade i varandras armar.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Åååh vilken uppkåtande fantasi.


Såå skööön!!!

Bara jag får vara den som har kommandot i den här fantasin:p:p:oops:
 
Toppen