Berätta om dina drömmar

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Vi har väl haft och har väl alla lite kåta och sexiga drömmar ibland:)
Ibland vaknar man bara kåt, ibland minns man drömmen.
Sån dröm man bara vill återgå till igen eller så vill man se o vara med om vad som hände sen.

Berätta era drömmar, fyll gärna på efter hand.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
En morgon för inte så längesen, vaknar upp tidigt en morgon. Det var långt till klockan skulle ringa.
Vände mig och somnar om. Sen hamnar jag i mellanstadiet mellan sömn o vakenhet o börjar drömma. Ni vet när man ibland har svårt o känna om det är dröm eller verklighet.

Så till drömmen(tyvärr ej verklighet)
Det var en fest, kan varor studentfest eller ungdomsfest.
Det är många av mina vänner o bekantar på festen, samt deras och mina barn.
Kul fest och allt från dans på bord och folk som hoppar i poolen och massa lekar.
Vild o blöt fest helt enkelt.
Senare så ska alla som är kvar gå o lägga sig, även om många åkte hem, så är det många kvar.
Av någon anledning, så hamnar jag med massa ungdomar i ett rum på en övervåning. Rätt stort rum, med både soffgrupp och säng/sångar.
Jag får en madrass på golvet, rätt nära trappan ner till husets nedervåning.
Efter lite prat o folk som springer upp o ner för kissa o borsta tänderna. Det är nu det härliga börjar.
Många av tjena som ska ner eller kommer upp från trappan, dom har ibland bara linne, viket gör att jag skymtar deras fitta under nattlinnet. Någon tjej har bara trosor, så får man se lite nakna bröst.
Grabbarna har oftast kalsonger, men ser ju tydliga bulor och ibland stenhårda kukar. Någon grabb e vågad o är naken.
Så lite som alla är, sover och är olika.
Men ni förstår ju att man blir lite kåt av o se dessa ungdomar hoppa förbi mig upp/ner för trappan.
Vissa av ungdomarna är par o sover ihop och vissa ligger ändå i samma säng, ibland skavfötters.
Ja det är en bra blandning på ungdomar. Vi är kanske runt 10-20st totalt, så ja det tog en stund innan alla var klara.
Lampor släck o sakta så tystnar folket, men lite prat o viskningar hörs.
Någon skojar med varandra om, -nu är ni tysta i natt, inget sex hela natten.
Man hör någon, -Nej, inte ikväll, det är så mycket folk här.
Någon hörs smått stöna, om det var sömn eller annat, det vet man inte. Man får fantisera själv.
Nu hörs steg i trappan, min tanke..åh nej, ska det springas än mera.
Då kommer en tjej upp, står vi trappan. -Vart kan jag sova.
En del svara att det är fullt och upptaget, hon får själv kolla om hon hittar plats.
Hon kollar mot mig, klär av sig och utan o säga nått kryper ner hos mig.
Det tar mig en stund innan jag finner mig. Men lyfter på täcket och lägger mig på rygg, ja okej då, vi får dela då.
Mm..svara hon, men du får hålla om mig.
Jag tvekar, men tänker att ingen ser väl.
Jag menar, där är jag. Nära 50 och med ungdomar som är 20-25.
Nu känner jag hon är naken..hon tar min arm o lägger min hand på sitt ena bröst.
-Håll om mig nu..o du, av med kalsongerna.
Detta reagerar en del på.
Det blir skratt o jubel
Hon tar av dom. Min kuk blir direkt hår o vi hamnar i sked igen.
Nu hör man vissa som är igång o knullar, helt obehindrat.
Någon runkar o kollar på, jag ser en tjej ligga o onanera o säkert lyssna på sexet/ljuden.
Det är en del kommentarer, allt från att man får ha sex tyst, till -fan vad kåt man är.

Och där vaknar jag

Tror ni jag velat somna o hitta tillbaka igen, till den drömmen
 
Toppen