Berätta om ditt förhållande till FITTAN

Nudist24

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Kvinna
Detta är en uppföljnings tråd!

I tråden KUKEN pratar vi om vårt förhållande till just kuken. Jag tycker vi kan en liknande tråd om fittan. Alltså:
1) Hur är ert förhållande till FITTAN idag?
2) När upptäckte ni FITTAN (som något annat än att kissa med)

okejåvahär

Aktiv medlem
Kön
Man
Fint initiativ.

1. Mitt förhållande till fittan är nog både enklare och svårare att definiera än förhållandet till kuken. Jag har av naturliga orsaker inte lika mycket erfarenhet av fittor som av min egen kuk, men gillar dem. Jag har aldrig sett en jag inte tyckt om, men de känns inte lika visuellt spännande som kukar. Det roliga händer ju mestadels inuti för min egen del, och för partnerns del är det ju i slutändan mest klitoris som är viktig (även om det så klart kan vara skönt och upphetsande att leka med andra delar av vulvan).

Det är inte så att jag bara ser fittan som något sexuellt, men jag har ju liksom inget förhållande till den utanför sex eller barnafödande (vilket jag naturligtvis aldrig själv kommer uppleva, och bara kan lära mig om från andras berättelser).

Jag gillar fittor, men till skillnad från min relation till män i porr så är kvinnans utseende och utstrålning som helhet viktigare eftersom jag tänder på hela henne. Detta märks av att jag minns mycket väl hur alla mina partners sett ut i fråga om kroppsform och anletsdrag, men näppeligen kan beskriva deras fittor. Detta trots att jag mer än gärna går ned på min partner och gillar att leka med hela härligheten även med fingrarna.

2. Fittan var nog ganska tidigt något mer än något man kissade med, eftersom den för mig var del av kvinnor som sexuellt intressanta så fort jag började tänka i de banorna. Och jag såg ju av naturliga skäl extremt sällan någon med fitta kissa. Dock kan jag inte knyta det till någon specifik upplevelse, så som jag kan göra med kuken. Det är mer en vag förnimmelse av att fittan är på en gång förbjuden och åtråvärd, något spännande som man ska vilja veta mer om och utforska, men som samtidigt är mystiskt och något man inte pratar om med vem som helst.

Toppen