Berätta om ditt förhållande till Kuken

man70

Välbekant medlem
ett tidigare minne dök upp, 5-6 år åldern, vi lekte doktor mina tjejkompisar och jag, pillade i våra rumpor, och smiska varann lite mysigt, jag var lite avis på tjejerna som var ss fina framtill, som två små prinskorvar mot varann, medans jag hade nån styv pinne som var mest i vägen när jag skulle ligga med rumpan bar över knäna på tjejkompisarna

King nothing

Ny medlem
Ja man var nog 6 år ungefär å lekte med den lite både med tjejer och killar
Jag är riktigt nöjd med den och är väl inte så lång men dock grov...blev av med förhuden när jag var 8. Av hygieniska skäl....skämdes mycket när man dichade i skolan kom jag ihåg

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns att vid 7-8års ålder så lektes det doktor med grannbarnen,det var blandat pojkar o flickor.Naket var det som gällde med undersökningar av allt nertill.Sen vid 11-12års ålder upptäckte en av kompisarna att hans föräldrar hade porrtidningar och även film under deras säng,då blev det onani.Har berättat det i en annan tråd.Men gillar min kuk som den är nu vid 62års ålder,den fungerar helt ok.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har väl ett väldigt bra förhållande med min ofta rätt hårda stånd. Upptäckte väl tidig på daghem under doktors lekar, tjejerna hade en springa med ett hål. Men det var klitorisen som redan var känslig som jag kunde smeka med ett finger två gånger med mitt stånd.
Gick inte längre att jag skulle in i hålet visste inte jag och inte småtjejerna heller även om det misstänkte det. När jag förstod vad jag gjorde några år efteråt i nio års åldern och började onanera, lärde mig snabbt att runka dra förhuden upp och ner. Ibland med kompisar även om vi inte smekte varandra onanerade vi tillsammans, någon gång fick men med två tjejer vågade inte vara ensamma. Var väl några år senare lite könshår och växande bröst gjorde ju oss killar stenhårda, tjejerna kunde bli lite chockade men det var också hedrande.

Thomas B

Aktiv medlem
Kön
Man
Det har är en tråd för pojkar och flickor, tanter och gubbar.

Jag älskar kukar, jag tycker en kuk är både vacker, sexig och sensuell. En erigerad kuk är manligaste och bland det vackraste som finns. Jag var ung när jag såg kukar första gången och jag var otroligt fascinerad av kukar, dessutom kunde de andra form och storlek....

1. Vad är ert förhållande till KUKEN idag?
2. När upptäckte ni KUKEN (mer än att kissa med)?

Himmelriket
1. Skulle vilja säga att jag har en god relation till den. Försöker ge den uppmärksamhet så ofta jag kan, och den ger mig njutning...
2 Upptäckte den vid 6-7 års åldern. Tittade i ett medicinskt lexikon av alla saker, och när jag kom till fortplantningsorganen väcktes nyfikenheten. Det ena ledde till det andra och snart så kom den första orgasmen. Och sen var det kört...

RunkGubbe

Välbekant medlem
Mmm jodå riktigt god relation med kuken sen många många år.. härlig gemenskap med min hand :p och fleshlight
…. fortfarande ger relationen sköna stunder

Last edited:
Toppen