Blev påkommen av unga tjejer

sniffaren

Medlem
Runkade som vanligt på mitt rum när jag kom hem efter att jag kom hem från skolan gymnasiet 3 året.
Mitt rum låg i källaren, jag låg i sängen naken och hade det skönt. Precis när jag sprutade hörde jag fnitter det var några tjejer som morsan passade. Tittar upp mot fönstret som är under altanen, ser hur de kryper ut från utrymmet under altanen. Otroligt pinsamt, skäms än i dag över detta

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Min lillasyster kom på mig med två av sina vänner, jag var bara trettonår men hade onanerat eller kanske kallade runkat sedan jag var nioår. Min lillasyster och hennes vänner var bara 11år. Jag märkte inget men min lillasyster berättade nästa kväll, själv tyckte hon det var äckligt men hennes två vänner hade blivit våta i trosan som hon uttryckte det. Att ha sex var jag redo för och absolut inte tjejerna. Även om jag hade som jag skrivit i en annan tråd haft sex med en i Italienska i unga år, tror jag var sexår.
Vet inte hur det gick till hon pekade på sina trosor drog av dem trodde hon skulle bytta men pekade sedan på mitt underliv.
Tror nog nu att hon tyckte jag kunde visa min eftersom jag sett hennes snippa.
Mitt stånd sprätte upp även om det inte var så mycket att visa, hon lade sig ner på mattan i huset vi var särade på benen och drog i mig och med en handen mellan benen ledde hon den rätt. Jag hade ingen aning vad som egentligen hände och efter några minuter från ett ivrigt kyssande av italienskan kom jag blev förvånad så gör man nog barn. Var jätterädd detta med pubertet hade jag hört talas om men inte mer.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
63
Kön
Man
Runkade som vanligt på mitt rum när jag kom hem efter att jag kom hem från skolan gymnasiet 3 året.
Mitt rum låg i källaren, jag låg i sängen naken och hade det skönt. Precis när jag sprutade hörde jag fnitter det var några tjejer som morsan passade. Tittar upp mot fönstret som är under altanen, ser hur de kryper ut från utrymmet under altanen. Otroligt pinsamt, skäms än i dag över detta
Vad hände sen då??

Toppen