Blivit av med underkläder

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Är det någon mer som blivit av med kallingar på gym eller badhus? Förra året försvann de kallingar. Jag hade tränat i medans jag var i bastun på Friskis . Ingen aning om vem som snodde. Undrar vem o vad han gjorde med de. Hade rena i väskan så slapp gå utan i jeansen hem .
 

snoppfjollan

Välbekant medlem
Ålder
35
Det var ju den där... *harklar sig nervöst*, de där gångerna mina kallingar försvann när vi hade gympa...

två av de gångerna så var där ersättnings undisar till mig...

Jag var panik super mega rädd för att någon skulle syna att jag tagit trosorna på..

Så jag lät dem ligga... :(

Taskiga typer, eller busigt uppmuntrande ifrån killarna i fadder klassen... såhär i efterhand tänker jag att det kanske inte bara var illa menat...

-Helt sant, iaf att mina kallingar byttes mot trosor, jag vet ju faktist inte om det var de äldre killarna som var skyldiga..
Men jag hade ju finast rumpa av alla sjuorna iaf.. Det tog ett par år innan jag förstod innebörden av det...

*ställer mig i nostalgiskamvrån*
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag har blivit av med både trosor och BHar i tvättstugan under studentiden. Det var så illa att man fick sitta och vakta tvätten, var ju på tiden när de gemensamma tvättstugorna inte hade elektroniska lås.

Störde mig inte så mycket på att någon sstr hemma och onanerade med mina trosor, mest på att bli av med underkläderna och behöva köpa nya. BH:ar är dyra och man måste lägga ned massa tid för att hitta rätt passform.
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag har blivit av med både trosor och BHar i tvättstugan under studentiden. Det var så illa att man fick sitta och vakta tvätten, var ju på tiden när de gemensamma tvättstugorna inte hade elektroniska lås.

Störde mig inte så mycket på att någon sstr hemma och onanerade med mina trosor, mest på att bli av med underkläderna och behöva köpa nya. BH:ar är dyra och man måste lägga ned massa tid för att hitta rätt passform.

Ja jag förstår att det blir bekymmer när någon snor underkläderna måste i alla fall erkänna att jag har hört till dem som då och då snott ett par trosor när omdömet varit nedsatt av ett starkt kåtrus *L*
Men det var mer en ungdomssynd numera ordnar jag dem på annat sätt men dyker det upp trosor som verkar vara på avigvägar tappade eller slängda så visst åker de med än idag....
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ja jag förstår att det blir bekymmer när någon snor underkläderna måste i alla fall erkänna att jag har hört till dem som då och då snott ett par trosor när omdömet varit nedsatt av ett starkt kåtrus *L*
Men det var mer en ungdomssynd numera ordnar jag dem på annat sätt men dyker det upp trosor som verkar vara på avigvägar tappade eller slängda så visst åker de med än idag....

Ja just där jag bodde kunde du räkna med att bli av med 1-2 par varje tvätt om du inte vaktade, så det blev rätt irriterande. Personen kunde väl i alla fall lämna lite pengar. Var ju illa nog att vara fattig student.
 

Handfast

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja just där jag bodde kunde du räkna med att bli av med 1-2 par varje tvätt om du inte vaktade, så det blev rätt irriterande. Personen kunde väl i alla fall lämna lite pengar. Var ju illa nog att vara fattig student.

Håller med dig helt, klart man ska ha tillåtelse att ta dem och man ska betala för sig då är det helt ok!
Sen var det kanske så att "tjuven" också var en fattig student, men tror nog du kunnat gjort dig en hacka på dem om du satt upp ett anslag där i tvättstugan om att de fans att köpa :p
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Har nog aldrig blivit av med några underkläder. Däremot hände det en gång under studietiden att jag fick en uppsättning bh och trosor i min väska. Fattade inte vad som hänt eller vad som menades. Fick svaret 20 år senare när en kollega erkände att hon planterat underkläderna där för att min dåvarande flickvän skulle hitta kläderna och göra slut...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Har nog aldrig blivit av med några underkläder. Däremot hände det en gång under studietiden att jag fick en uppsättning bh och trosor i min väska. Fattade inte vad som hänt eller vad som menades. Fick svaret 20 år senare när en kollega erkände att hon planterat underkläderna där för att min dåvarande flickvän skulle hitta kläderna och göra slut...
Elakt?
 
Toppen