Blottare

• Thread starter nickespecial (slutar på egen begäran)
  • Startdatum
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Det var förra somaren när två av damerna på kontoret var i Göteborg .

De satt och tog en paus på en parkbänk , de småpratade och tittade i någon brochyr . Då hörde de en röst - Ursäkta vet ni vad klockan är? -Ja den är ........

Då stog där en man med grå långrock som han höll ut med båda händerna och var helt naken under.
Damerna föll ut i gap skratt och sade - Om du nu skall blotta dig välj då en dag då det inte blåser för det där va det minsta vi sett.

Mannen drog fort igen rocken och skyndade därifrå lätt generad.

Hur är det vad tycker ni tjejer/killar om blottare?

prevo7

Medlem
Ålder
39
Kön
Man
Även om jag själv egentligen fantiserar smått om att få dra fram kuken och visa upp mig för någon helt främmande tjej så tycker jag blottning är helt fel. Det finns många som skulle ta illa vid sig och jag tycker inte att någon som inte vill skall behöva utsättas för något sådant.

G

Guest

Gäst
Detta är inte något jag tänder på!!!
Tycker det är äckligt ock kränkande. HAr själv blivit utsatt för det då jag va 14-15 år...

Tobbisen

Aktiv medlem
Kön
Man
Blottning eller ej, så är det fel med "allt sånt", där inte alla parter medverkar frivilligt.

Kön
Kvinna
Många anser det nog kränkande. Jag har själv råkat ut för det och jag mest ryckte på axlarna.

Även om det är den lättaste form av sexuellt trakaseri så är det nog inte uppskattat av speciellt många (även kränkande). Så kontentan är NEJ...helt enkelt.

Toppen