Blue Vision i Stockholm.....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Artikel i SvD söndagen den 21 april

Misslyckades att länka artikeln, så får ni Googla upp den på annat sätt.

Mina synpunkter är:
• vi som är män/killar över 18 år borde väl få kunna träffas och kolla på porr och leka kuklekar med varandra utan andras invändningar.
• självklart gäller detta båda könen och olika konstellationer och sexuella aktiviteter.
• vad jag kan utröna av artikeln så förekommer inga anmälningar om övergrepp på BV. Är detta då bara klåfingriga Myndighetspersoner.

Funderar på om det "är säkert" att gå dit numera.

Diskussion på temat är nog bra här. Vi är ju många som gillar stället och den typen av aktiviteter.
 
Last edited:

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Man borde gå dit bara för att visa att det är ett attraktivt och säkert ställe och för att ge dem sitt stöd. Lätt för mig att säga som inte är i Stockholm så ofta...
 

Classics

Ny medlem
Kön
Man
Ja dom har haft en massa problem med (i mitt tycke) orättvist polistillslag, en vinklad radiodokumentär, problem med kollektivavtal och annat.... Hoppas dom inte ger upp.
 

Classics

Ny medlem
Kön
Man
Lyssna och säg vad ni tycker ...

 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Lyssna och säg vad ni tycker ...

Den där är ju så vinklad av motståndare till porrbiografer
 

Classics

Ny medlem
Kön
Man
Javisst, man vill ju absolut inte att nån ska fara illa, tvärtom. men efter att ha besökt BV i 20+ år har jag aldrig sett någon som verkade utsatt eller som var där mot sin vilja. Tror jag även var närvarande (av en slump) vid ett tilfälle som beskrivs i P1 dokumentärerna men vad jag kunde se (och höra) var det samtycke.

Javisst jag kan ha fel ... vet inte vad som utspelat sig mellan "paret" innan ...
 
Toppen