Bröstorgasm

eve

Medlem
Kön
Man
Jag har väldigt erogena bröstvårtor och har vid flera tillfällen fått orgasm när min kille smekt dem på ett speciellt sätt. Är det fler som har samma erfarenhet?
 

goalna

Ny medlem
Kön
Man
Ja, min fru är oerhört känslig för små nyp i vårtorna, dock ej på toppen utan 1-2 cm nedanför. Vi har köpt en bröstmassageapparat med inställningsbara nypor på. Hur gör din kille? Jag kanske kan lära mig nåt nytt.
 

eve

Medlem
Kön
Man
Han nyper tag runt vårtan med tummen och långfingret och masserar med pekfingret på toppen och i själva skåran. Jag njuter enormt! Jag gillar ganska hårda nypor så man får kanske inte vara för känslig om man ska gilla det. Jag har två bröstklämmor som han plockar fram ibland :).
 

Occy

Medlem
Kön
Man
eve..

Du är den andra som jag har hört om som kan få orgasm genom brösten/bröstvårtor.
Jag träffade en tjej förut som onanerade mest genom att smeka/nypa sina bröstvårtor
och inte så mycket onani med musen.... hon kunde faktiskt komma ganska lätt på det viset. Väldigt fasinerande eftersom jag gillar att pilla på bröstvårtor och gärna lägger ner mycket tid på det när jag har sex. Jag har själv väldigt känsliga vårtor , men har aldrig lyckats "komma" genom att få dom smekt. Men det är jätte skönt...



Some play hard to get , I play hard to want
 

Rosenkyss

Ny medlem
Kön
Man
Jag är också en sån erogen kvinna som kan få orgasm genom rätt hårda leknyp och smkeningar av bröstvårtorna; bröstvårtan mellan tummer och pekfingret. Jag blir även otroligt upphetsad av att min partner också nafsbiter och suger på dem *åååh*
Om han fingerpullar mina bröst ock kysser min hals nedanför och kring öronen kommer min orgasm skönt och länge, och flera gånger.
Det är en höjdare ;)
 

Rosenkyss

Ny medlem
Kön
Man
Glömde säga, att jag till och med kan komma i en underbar orgasm bara av att min partner kysser och smeker min bröstkorg.

Själv gillar jag också att kyssa, leka och smeka med min partners bröstvårtor. När jag ser, hör och känner att han njuter hetsar det mig själv enormt. Däremot har jag inte mött någon man som kan få orgasm av det.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Det är underbart med tjejer/kvinnor som har känsliga bröst. Har varit med en del tjejer som inte har så känsliga bröst och det är ju lite tråkigt tycker jag eftersom jag gärna ser att tjejen tar på sina bröst medans jag utforskar resten av kroppen. Det är ju också ett väldans bra förspel att bara leka med brösten och inte gå direkt på musen , för då kan man "retas" ganska länge innan man fortsätter...



Some play hard to get , I play hard to want
 

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Stackars mej, visst är det skönt när någon smeker mina bröst, men orgasm......inte ens i närheten.
Konstig fråga, kan det bero på storleken på brösten? hur stora har ni? För mina är inte SÅ stora....... "Snyft"

Lina
 

eve

Medlem
Kön
Man
Nej, jag tror inte det beror på storleken. Jag har B-kupa och mina bröst är ungefär lika stora som....som en grapefrukt kanske. Mina bröstvårtor har blivit mer erogena med åren och jag har ammat tre barn. Jag vet inte om det kan ha någon inverkan.

Min man njuter också av ganska hårda nyp i bröstvårtorna när han är upphetsad men tycker inte om beröring där annars.
 

Occy

Medlem
Kön
Man
den tjej som jag pratade om som kunde komma genom beröring av sina bröst , hon hade bara A-kupa.
Jag som nästan trodde att små bröst var känsligare än stora. Men så är det kanske inte??



Some play hard to get , I play hard to want
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Klart att det inte har med storleken på brösten att göra. Lika dumt som att en kille med liten snopp skulle ha svårare att få orgasm än en med en stor... :) Det är ju helt enkelt så att vi är olika (som tur är...)


Lena Handén - en god vän...
 

goalna

Ny medlem
Kön
Man
Ja, Ewe, min fru har ammat 2 barn och var i stort sett okänslig innan detta. Jag tror det har ett samband. Tack för tipset.
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag har inte fått orgasm bara genom att få vårtorna smekta, men det är bra nära när de är styva och någon slickar på dem...

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Mr_Lovva

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by sweetheart

Jag har inte fått orgasm bara genom att få vårtorna smekta, men det är bra nära när de är styva och någon slickar på dem...

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]


Jag bara äslkar att slicka bröstvårtor ;)







Dance like no one is watching,
live like it's heaven on earth.
Love like it won't hurt,
and party like that girl actually wants you
 
Toppen