Brist på kvinnor

Bellabella

Medlem
Kön
Kvinna
Något som tar hårt på mig är att jag är homosexuell, sjukt kåt och bara tänds på ”äldre”. Det här gör det väldigt väldigt svårt för mig att få lekkamrater/ligg. Sen bor jag också jävligt långt upp i landet, vilket inte direkt gör det här lättare har ju mina lekkamrater. Men det är inte direkt många. Jaja fler än 3 men med tanke på hur sällan man träffar vissa är det rätt så lite. Har börjat prova vara med yngre (absolut inte under 30), alltså yngre än 40. Yngsta jag varit med är 34..(och tror inte jag kommer gå för mycket yngre än det) jag gillade det faktiskt väldigt mycket men jag saknar även att vara med ”äldre” kvinnor. Har ju såklart några men det är sällan man träffas.. egentligen tror jag det skulle vara mycket lättare om jag bodde i typ Stockholm.. där finns det ju hur många kvinnor som helst.. men ibland undrar jag.. hur skulle det vara om jag antingen tändes på folk i min ålder eller var typ bi eller hetero? då skulle jag nog må mycket bättre. Dont get Me wrong, jag mår inte ur uselt MEN det kan bli extremt ensamt och tråkigt ibland.. så det går jag runt och tänker på en hel del.. och även hoppas jag på att jag ska hitta någon till kvinna i föredragen ålder här uppe som kan tänka sig vara (sexuellt) med en annan kvinna.. sen bor jag också på liten ort och drar till en större under helgerna så om jag får ligga är det isf bara under helgen så är livet… finns det någon annan som upplevt liknande? Har aldrig någonsin ens hört om någon som skulle upplevt/känt liknande men man vet aldrig.. känner mig väldigt ensam i min situation
 
Toppen