Cum+

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Aldrig vågat pröva dessa preparat, mest för att det känts som pengar i sjön. Tar du vanliga vitaminer (zink och folsyra), dricker vatten och äter lite extra protein borde det ge bra effekt.

Säger inte att dessa piller inte funkar, men tror det finns billigare sätt.

Sen om någon provar och gör en studie om sina sprut före och efter, det läser jag gärna :)
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja, har inte några förväntningar. kostade bara 50kr på tradera så det är inte stora summor som slängs bort i såfall.
kul grej om det funkar.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Absolut. Tog första dosen idag på morgonen.
kommer bli en onanistund varje kväll nu i cirka 10 dagar.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Blev en skön onanistund igår där jag sprutade på magen.
Märkte jag någon skillnad efter första dosen. hmm. Svårt å svara på, kanske att sperman var lite tjockare.
Gör nog ett nytt test ikväll.
 

Jeppe-87

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit lite dåligt på den fronten.
I torsdags en snabbrunk på morgonen innan jobbet kallade.
En rätt så slätstruken orgasm varken mer eller mindre sprut.
Igår i duschen så blev det också en snabb, men där kändes orgasmen mer intensiv och bra tryck i sprutet. vet inte om jag tycker mängden ökat.
har dock inte tagit dagligen, som man kanske måste. Kommer dock inte att införskaffa mera.
Känns som jag kan få i mig ämnena via andra sätt.
Tex ägg.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har varit lite dåligt på den fronten.
I torsdags en snabbrunk på morgonen innan jobbet kallade.
En rätt så slätstruken orgasm varken mer eller mindre sprut.
Igår i duschen så blev det också en snabb, men där kändes orgasmen mer intensiv och bra tryck i sprutet. vet inte om jag tycker mängden ökat.
har dock inte tagit dagligen, som man kanske måste. Kommer dock inte att införskaffa mera.
Känns som jag kan få i mig ämnena via andra sätt.
Tex ägg.

Lite vad jag misstänkte också, äter själv en del ägg och det hjälper för mängden sperma definitivt.
 
Toppen