Cumkissing när flera män är inblandade, tänder du på det?

O

openmindedXXX

Gäst
Upptäckte detta för några år sedan, när jag utan att tänka på det, kysste min dåvarande tjej efter hon sugit av mig.
Hon hade redan svalt det mesta, så det var mer att jag kände smaken, vilket jag gick igång på.
Så efter det, skickade jag henne gärna efter sprutat i henne.
Det var nog början för mig.
Senare, så ber jag ofta tjejen kyssa mig efter hon tag sperman i munnen. Eller när fittan e full så får hon trycka ut det i munnen på mig och så kysser vi varandra.
Så sjukt sexigt o få kladda o smeta ut sperman.
 

alolal

Välbekant medlem
Ålder
52
Kön
Man
Upptäckte detta för några år sedan, när jag utan att tänka på det, kysste min dåvarande tjej efter hon sugit av mig.
Hon hade redan svalt det mesta, så det var mer att jag kände smaken, vilket jag gick igång på.
Så efter det, skickade jag henne gärna efter sprutat i henne.
Det var nog början för mig.
Senare, så ber jag ofta tjejen kyssa mig efter hon tag sperman i munnen. Eller när fittan e full så får hon trycka ut det i munnen på mig och så kysser vi varandra.
Så sjukt sexigt o få kladda o smeta ut sperman.
Gjorde det med ett ex också. Så upphetsande att kyssas och även slicka efter att man fyllt henne
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
En gång har det hänt att jag kysst en runkkompis efter jag fått munnen full av hans sperma. Jag är försiktig med att svälja, så jag valde att kyssa honom och ge honom hela hans sats tillbaka. Han älskar sperma så han svalde med stort nöje. Därefter sög han av mig och svalde min sats också.
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Älskar att få kyssa tjejen efter hon fått sperman i munnen. Gärna kladda massor eller att hon låter all sperma rinna i min mun.
O sen att man sväljer det såklart.
Eller gå ner o städa tjejens fitta.
Antingen min egna sperma eller annan killes sperma.
Så gott o sexigt
 
Toppen