Cumkissing när flera män är inblandade, tänder du på det?

SnakeSlisken

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Cumkissing är härligt det gånger jag prövat med tjejer :)
Smakar rätt gott när hon blandat det med sin egen saliv och förbannat hett att vara med om. Testa om ni kan.
Själv skulle jag gärna testa med en kille/man ;)
 

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när jag just sprutat över min frus fitta ville hon att jag skulle slicka henne tills hon fick orgasm. Jag var lite tveksam först men ville inte göra henne besviken. Det var faktiskt väldigt upphetsande att ha en mix av hennes fittsaft och min egen sperma i munnen medan jag lät tungan glida runt i hennes våta fitta. Hon tyckte uppenbarligen också att det var upphetsande att döma av den orgasm hon fick. Jag flyttade mig sedan uppåt och gav henne en lång, djup tungkyss och då kom hon en andra gång. Sedan dess har vi gjort det flera gånger och det är lika skönt varje gång.
 

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Första gången jag kom i mitt liv så självklart var jag tvungen att doppa mitt finger i sörjan och smaka. Jag var ung och nyfiken.
Kommer aldrig glömma första gånger jag fick en orgasm.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
En gång när jag just sprutat över min frus fitta ville hon att jag skulle slicka henne tills hon fick orgasm. Jag var lite tveksam först men ville inte göra henne besviken. Det var faktiskt väldigt upphetsande att ha en mix av hennes fittsaft och min egen sperma i munnen medan jag lät tungan glida runt i hennes våta fitta. Hon tyckte uppenbarligen också att det var upphetsande att döma av den orgasm hon fick. Jag flyttade mig sedan uppåt och gav henne en lång, djup tungkyss och då kom hon en andra gång. Sedan dess har vi gjort det flera gånger och det är lika skönt varje gång.
Läckert att hitta något som båda gillar och blir kåta av.
 
Toppen