Cumkissing när flera män är inblandade, tänder du på det?

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
En gång sprutade jag ner min PVs kuk, sen runkade han sigsjälv och la till sin sats med min. Sen sög jag rent hans kuk och behöll båda satserna i munnen, varefter vi cumkysstes, och snöbollade skönt. Smakade så sött.
 
Last edited:
J

JethroTull

Gäst
Även om kåtheten alltid minskar i styrka efter utlösning så är det som att man på något sätt blir vitaliserad på nytt när man kysser en mun man tömt ut säden i. Faan, blir kåt bara av att skriva det...
 
C

Cum4me

Gäst
Ett ex föreslog det för att jag skulle få komma i hennes mun överhuvudtaget.
Hon tyckte att jag kunde få känna kladdet själv
Det va läckert att kyssas med henne när hon hade sperma i munnen, porrigt och härligt kladdigt :)

Ibland när jag kommit i henne eller på tuttarna, kunde jag va kåt nog o slicka upp sperman :)
Och kyssas med henne efteråt.
 

C_gbglek

Medlem
Kön
Man
Det är ju en helt underbar känsla. Att smaka sig själv via ngn annan. Som att hångla med sperma i munnen. Eller slicka rent en nysprutad fitta eller röv. Drömmen är ju att få vara nr två att fylla en fitta och sedan fylla på och sedan slicka rent alla satser
 

SpermaKungen

Välbekant medlem
Ålder
45
Kön
Man
Det är ju en helt underbar känsla. Att smaka sig själv via ngn annan. Som att hångla med sperma i munnen. Eller slicka rent en nysprutad fitta eller röv. Drömmen är ju att få vara nr två att fylla en fitta och sedan fylla på och sedan slicka rent alla satser
Låter helt underbart!! Jag har älskat sperma i många år nu, en av de första gångerna jag smakade min egna var med en sambo för många år sedan. Jag hade slickat henne flera gånger efter att jag sprutat och tyckte det var så häftigt. Men denna gång hade jag sprutat en rejäl sats över hennes tuttar. Vi var båda superkåta och inom kort red hon min kuk samtidigt som jag slickade sperman från hennes tuttar som dinglade i ansiktet. Så enormt härligt!!
 
Toppen