Dålig lukt kan förstöra en relation

Bimike

Medlem
Kön
Man
Min senaste "tjej" var en kvinna på ca 40. hon var jätte trevlig och vi hade det mysigt plus att vi hade bra sex, Hon älskade att suga mig och vi älskade länge och väl. Jag älskar att slicka och hon älskade att bli slickat, MEN, hennes fitta luktade så illa, den luktade som armsvett. Jag kunde inte slicka henne, ibland lade hon sig över mig när hon sög av mig så det skulle bli en 69a och jag nästan storknade. Jag var tvungen att göra slut. Jag berättade aldrig för henne. Jag vågade inte, hur säger man en sån sak? Vad tycker ni? Har någon råkat ut för samma sak? Vad gjorde ni? Jag känner mig lite ynklig som gör slut för en sådan sak, men jag älskar verkligen att slicka och har slickat massor av tjejer alla smakar olika men alltid gott. Tills nu! Skulle vara tacksam för kommentarer!
 
G

Guest

Gäst
Dålig hygien kan förstöra det mesta för antar att det handlar om det här? Över lag tror jag tjejer har bättre intimhygien än killar men klart et finns undantag,,, typ som här. Det e rätt äckligt

Vet inte.. knappast att du behöver känna dej ynklig för att du gör slut... Visst det vore det bästa att prata om det men fixar du inte det så blir det ju så. Jag tycker absolut att man kan göra slut för att sexlivet inte funkar. Sex e såpass viktigt

lycka till
 

muxa

Medlem
Kön
Man
Nu behöver det inte bero på dålig hygien. En del tjejer kan ha, precis som killar, en annorlunda doft. Av egen erfarenhet vet jag att tjejer kan ha stark könsdoft som svettdoft. Det var inte mycket jag kunde göra åt det :)
 
Toppen